Marketing & Advertising

Fromageria. Povestea branzeturilor fine, spusa cu bun-gust si creativitate

Foodwise Marketing, singurul hub de resurse strategice si creative dedicat industriei de food&beverages, semneaza, in aceasta toamna, un nou proiect care poarta amprenta agentiei: Fromageria, o platforma de comunicare ce isi propune sa incurajeze experimentele culinare care au ca ingredient-vedeta branzeturile fine si sa stimuleze consumatorii sa exploreze in detaliu, in propria bucatarie, universul rafinat al acestei categorii de produse.

Campania a fost dezvoltata pentru compania Nordic, care detine un portofoliu complex de sortimente de branzeturi din principalele tari de origine cu reputatie pe aceasta zona – Franta si Italia – alaturi de alte produse alimentare premium pe care le distribuie pe piata din Romania.

Recunoscute prin rafinament si arome deosebite, specialitatile de branzeturi reprezinta un segment care aduce multe noutati pe piata, si-au castigat o pozitie distincta la raft si tind sa ocupe un spatiu tot mai extins, in special in lanturile marilor magazine. Desi au o pondere scazuta in obiceiurile de consum ale romanilor, popularitatea lor este in crestere datorita romanilor care lucreaza sau isi petrec tot mai des concediile in Europa si descopera speciailitati din bucataria internationala.

“In contextul unei categorii de produse care se diversifica de la an la an, consumatorul apreciaza sursele de inspiratie valide si creative si ghidajul pe care un specialist – Maestru Fromagier, in cazul nostru – il poate acorda pentru valorificarea pe deplin a potentialului gusturilor si asocierilor potrivite. Fromageria este o platforma unica pe aceasta piata, unde branzeturile isi spun povestea originilor, a modurilor de preparare si innobilare, a valorii pe care au adus-o de-a lungul istoriei si pe care o pot aduce in fiecare zi, in viata noastra” 

Raluca Neagu, Account Manager Foodwise si coordonator al acestui proiect

Lansata in aceasta toamna, platforma Fromageria.ro este sustinuta de catre o pagina de Facebook cu o popularitate crescuta si engagement ridicat. De asemenea, mesajul Fromageria este transmis si la nivelul blogosferei de food, unde bloggeri pasionati de bucatarie experimenteaza si impartasesc fanilor experientele noi pe care le descopera pe masura ce interationeaza direct cu fiecare specialitate de branzeturi.

“Nordic este prima companie care isi asuma un demers sustinut de educare si stimulare a experientelor consumatorilor in ceea ce priveste universul branzeturilor fine si ne bucuram ca, prin intermediul Fromageria si cu ajutorul echipei Foodwise, am gasit interfata potrivita pentru a cultiva gustul consumatorilor si a-i incuraja sa experimenteze si sa dezvolte obiceiuri de consum noi. Fromageria pune in evidenta “experienta gourmet” – atribut comun brandurilor din portofoliul Nordic

Simona Melehat, Brand Manager NORDIC

Fromageria.ro se adreseaza acelor consumatori caracterizati prin curiozitate si dorinta de a incerca experiente noi, inclusiv culinare. Fanii platformei apreciaza ingredientele care dau savoare si creativitate felurilor de mancare si le place, atunci cand aloca timp gatitului, sa incerce gusturi si dish-uri noi si sa stie cum sa faca un pairing corect.

Echipa NORDIC implicata in proiect: Liliana Dobre (Marketing Manager), Alexandra Ene (Category Manager), Simona Melehat (Brand Manager), Nucu Lazar (Marketing Director).

Echipa Foodwise Marketing implicata: Strategie – Marilena Istratescu, Raluca Neagu (Anghel); Client Service – Alexandra Pitigoi; Creatie – Cristina Diaconescu-Pirlitu, Catalin-Stefan Neculai, Geanina Anghel; PR and Social Media – Ema Catalin, Flaviu Pastor.

Echipa DotStudio implicata in programare: Radu Taranu, Cosmin Burdalescu.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button