evoMAG: canicula triplează vânzările de aer condiționat evoMAG: canicula triplează vânzările de aer condiționat
Lunile călduroase de vară  aduc o creștere de aproximativ 3 ori a vânzărilor de aparate de aer condiționat, în comparație cu o perioadă obișnuită din... evoMAG: canicula triplează vânzările de aer condiționat

Lunile călduroase de vară  aduc o creștere de aproximativ 3 ori a vânzărilor de aparate de aer condiționat, în comparație cu o perioadă obișnuită din an, iar zilele cele mai călduroase determină cele mai multe achiziții de astfel de echipamente, cumpărarea unui aparat de aer condiționat fiind, în multe dintre cazuri, o achiziție de impuls.

La nivel general, însă, aparatele de aer condiționat își găsesc locul tot mai mult în casele românilor, existând clar o creștere a nivelului de interes din partea consumatorilor către aceste tipuri de dispozitive.

„Pentru acest an, estimăm o creștere de 35 – 40%  a vânzărilor de aparate de aer condiționat față de anul trecut, pe fondul interesului mai mare din partea consumatorilor către aceste tipuri de echipamente, care sunt dispuși să facă investiții pentru a-și asigura un nivel mai mare de confort în contextul verilor tot mai călduroase, dar și a  puterii de cumpărare crescută”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

În același timp, bugetul alocat unei astfel de achiziții este în creștere, consumatorii fiind dispuși să aloce o sumă mai mare anul acesta față de anii trecuți. Astfel, prețul mediu pentru cumpărarea unui aparat de aer condiționat a urcat în 2019 la 1.500 de lei, față de 1.400 de lei în 2018.

Ce urmăresc românii la achiziția unui aparat de aer condiționat

Creșterea prețului mediu a aparatelor de aer condiționat este în strânsă legătură cu tehnologia de care dispun și cu funcțiile pe care le au. Astfel, cei mai mulți consumatori sunt interesați de achiziția de aparate de aer condiționat cu o capacitate de 12.000 de BTU, pe care să le monteze în living și care să asigure atât funcția de răcire, cât și pe cea de încălzire.

Mai nou, românii își doresc să poată controla aparatul de aer condiționat direct din telefonul mobil, și, eventual, să îl programeze de la distanță; prin urmare acesta trebuie să aibă încorporată tehnologia Wi-Fi.

La achiziția unui aparat de aer condiționat, consumatorii români țin cont și de eficiența energetică, de filtrele încorporate, de nivelul de zgomot, de garanția acestuia și de costurile de instalare.

evoMAG a introdus încă de anul trecut în portofoliu și serviciul de instalare de aer condiționat, în parteneriat cu doi furnizori externi. Acesta poate fi utilizat atât pentru aparate de aer condiționat achiziționate de pe evoMAG.ro, cât și pentru aparate de aer condiționat achiziționate de la alte magazine.

În prezent, serviciul este disponibil în 4 versiuni de instalare, în funcție de capacitatea aparatului de aer condiționat și al prezenței sau nu a kit-ului de instalare la achiziția acestuia, presupune efectuarea instalării în 10 – 15 zile și costă între 329 de lei și 479 de lei.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: