ECOMpedia a lansat – „Tot ce trebuie să știi despre un magazin online – Ghidul începătorului” ECOMpedia a lansat – „Tot ce trebuie să știi despre un magazin online – Ghidul începătorului”
În 2018, valoarea cumpărăturilor online autohtone a fost de peste 3,5 miliarde € (+30% mai mult decât în anul anterior) și se estimează că... ECOMpedia a lansat – „Tot ce trebuie să știi despre un magazin online – Ghidul începătorului”

În 2018, valoarea cumpărăturilor online autohtone a fost de peste 3,5 miliarde € (+30% mai mult decât în anul anterior) și se estimează că piața e-commerce din România va depăși valoarea de 4,5 miliarde € în 2019.

Pentru orice antreprenor aflat la început de drum în domeniu, care vrea să devină unul dintre cei peste 15.000 de comercianți online din România, ECOMpedia.ro a pus la punct un material educațional, cu sfaturi practice și utile: „Tot ce trebuie să știi despre un magazin online – Ghidul începătorului”.

Ghidul, care poate fi citit sau descărcat gratuit de aici, cuprinde 11 capitole care conțin informațiile de bază din domeniile conexe pe care orice nou antreprenor trebuie să le cunoască. Cele 11 module au fost compuse împreună cu 9 specialiști în domeniu (cunoscuți la nivel național, grație experienței și rezultatelor semnificative): Cristiana Deca,  Bogdan Manolea, Liviu Taloi, Marian Seitan, Adriana Manu, Horia Grozea, Cosmin Daraban, Roxana Olaru și Ionuț Munteanu. În plus, în ghid oferă sfaturi și 3 magazine online de succes din țară noastră (eMAG.ro, Libris.ro si BestKids.ro), pentru a-i face pe viitorii antreprenori să conștientizeze ce înseamnă să ai un magazin online.

Ce poți învăța din „Ghidul începătorului”:

  • Ce este un magazin online?
  • Cum deschidem o societate comercială?
  • Cum respectăm legislația e-commerce?
  • Cum alegem nișa unui magazin online?
  • Ce este și cum facem dropshipping?
  • Ce trebuie să știm despre curieri?
  • Ce sunt și cum ne ajută procesatorii de plăți?
  • Cum să alegem platforma e-commerce potrivită?
  • Crearea propriu-zisă a magazinului online
  • Cum facem marketing online?
  • De ce să alegem servicii de consultanță?

„Așa cum am spus-o în nenumărate rânduri, obiectivul ECOMpedia este acela de a ajuta 15.000 de magazine online. Vrem să ne punem amprenta în educarea generației e-commerce de mâine, pentru că încă există loc destul în această industrie! Ghidul l-am conceput în nici mai mult, nici mai puțin de 6 luni. Ne-am dorit să fie un set de informații esențiale pentru orice viitor deținător de magazin online. Vrem să credem că ghidul acesta este piatra de temelie pentru orice magazin online de succes, cel puțin la nivel teoretic, informațiile respective find suficiente unui start de excepție”, explică Marian Tcaciuc (Project Manager ECOMpedia.ro și coordonatorul proiectului).

„Atunci când ești la început de drum, ai face orice să afli pașii corecți când îți lansezi un magazin online. Am vorbit cu mulți antreprenori aflați în situația disperată de a nu ști cui să ceară ajutor, din cauza informațiilor de calitate slabă existente pe Internet și a promisiunilor neonorate ale multora dintre furnizorii de servicii din industrie. Era nevoie de o informație simplă, clară și aplicabilă imediat, astfel încât să ajutăm – așa cum ne-am propus – industria e-commerce din România. A fost un efort de echipă, pentru care mulțumesc agențiilor partenere ECOMpedia și specialiștilor care ne-au ajutat. Mai este nevoie că antreprenorul aflat la început de drum să afle că există acest ghid și aici avem nevoie de ajutorul mass-media, pentru a comunica în piață o informație de foarte bună calitate”, completează Liviu Taloi (Fondator ECOMpedia.ro și Senior Expert in e-commerce).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: