AVON și Natura & Co își unesc forțele pentru a crea un lider global în frumusețe AVON și Natura & Co își unesc forțele pentru a crea un lider global în frumusețe
Natura & Co anunță fuziunea cu Avon Products, Inc. prin tranzacţionarea întregului volum de actiuni și creează astfel cea de-a patra cea mai mare... AVON și Natura & Co își unesc forțele pentru a crea un lider global în frumusețe

Natura & Co anunță fuziunea cu Avon Products, Inc. prin tranzacţionarea întregului volum de actiuni și creează astfel cea de-a patra cea mai mare companie de cosmetice din lume.

Asocierea pune bazele unei companii globale în domeniul frumuseții şi atingerea unor noi standarde de inovație la nivelul portofoliului de produse, o prezență multi-channel și un contact direct cu consumatorii. Compania îşi va menţine poziţia de top pe piaţa de vânzări directe cu ajutorul unei echipe de peste 6,3 milioane de Consultanți și Reprezentanți Avon și Natura, un număr de 3.200 de magazine la nivel global, precum și o prezență digitală extinsă. Veniturile brute anuale ale noului grup sunt estimate la peste 10 miliarde de dolari, cu 40.000 de angajaţi și prezență în 100 de țări.

Puternic unit prin brandurile iconice, pasiunea comună pentru vânzările directe și resursele  omnichannel, grupul extins își va pune produsele la dispoziția a peste 200 de milioane de consumatori din întreaga lume, oricând, oriunde, în fiecare zi. Prin includerea  mărcii  AVON într-un portofoliu care include deja Natura, The Body Shop și Aesop, Natura & Co își va spori capacitatea de a răspunde diferitelor profiluri de consumatori și canale de distribuție și de a se extinde în noi zone geografice.

Avon și Natura ajung la consumatori printr-o echipă de micro-antreprenori independenți,  în cea mai mare parte femei, adevăraţi ambasadori de brand și consilieri în frumusețe. Avon este un brand iconic cu o moștenire de peste 130 de ani și cu o prezență de top pe piața globală de vânzări directe. Brandurile sale puternice acoperă categorii-cheie din piaţa beauty (Anew, Mission, Today, mark.) și asigură o poziție competitivă pe pieţele pe care Avon activează.

Jan Zijderveld, CEO+ul Avon, a declarat: “Această fuziune este începutul unui nou capitol de succes în  istoria de 130 de ani a companiei. Este unul dintre pilonii strategiei noastre „Open Up Avon” și credem că ne va permite să ne accelerăm în mod semnificativ creșterea și să ne extindem în continuare în mediul online. În ultimul an, am început un proces de transformare pentru a consolida competitivitatea companiei, reînnoind accentul pus pe Ea, Reprezentantul nostru, simplificând operațiunile noastre și modernizând, digitalizând marca noastră. Împreună cu Natura, vom avea acces sporit la inovație și la un portofoliu de produse, la platforme digitale mai puternice, precum și date și instrumente îmbunătățite pentru Reprezentanți, care să stimuleze creșterea economică și să sporească valoarea pentru acționari. Mai mult, cu sprijinul Natura, vom continua să investim în tehnologii de vârf pentru a spori capacitățile noastre digitale și productivitatea Reprezentanților noștri. Grupul nou creat ne va permite să ne deservim mai bine milioanele de Reprezentanţi, impulsionând prezența internațională AVON cu același angajament ferm de a îmbunătăți experiența și câștigurile femeilor.”

Andreea Moldovan, General Manager AVON SEE, afirmă: “Pentru Avon România, această fuziune deschide noi oportunități consumatorilor și Reprezentanților noștri. Vorbim în special despre accesul la un portofoliu extins de produse inovatoare, dar și la instrumente digitale de ultimă generație care ne vor ajuta să accelerăm implementarea strategiei OPEN Up și ritmul de creștere în online. Este începutul unei noi ere şi împreună cu echipa pe care o conduc suntem entuziasmați să continuăm misiunea noastră de a schimba lumea prin frumusețe, de data asta și mai puternici, alături de Natura & Co.”

Natura & Co estimează ca această fuziune să genereze obiective financiare estimate între 150 de milioane USD și 250 de milioane USD anual, dintre care unele vor fi reinvestite pentru a spori resursele în digital și în social selling, în cercetare și dezvoltare, în inițiative de brand și în creșterea amprentei geografice a Grupului.

“În urma achiziției Aesop în 2013 și a The Body Shop în 2017, Natura & Co face un alt pas decisiv în a construi un Grup global, cu un portofoliu extins de branduri, prezent pe mai multe canale, motivat de rezultate.  Avon este o companie uimitoare, un brand simbolic, cu angajați pasionați și peste cinci milioane de Reprezentanți care cred în puterea vânzărilor directe. Împreună ne vom îmbunătăți competențele digitale aflate în creștere, rețeaua noastră socială de Consultanți și Reprezentanți și vom folosi amprenta globală a magazinelor noastre și a brandurilor distincte pentru a conecta, atinge și influența zilnic milioane de consumatori cu profiluri diferite, oferind unicitate Grupului nostru și creând o platformă formidabilă pentru creștere.“, a declarant Roberto Marques, Executive Chairman Natura & Co.

Ca parte a acestei tranzacții, a fost creată o nouă companie, un holding brazilian, Natura Holding S.A. Pe baza ratei de schimb fixe de 0,300 de acțiuni Natura Holding pentru fiecare acțiune AVON, acționarii Natura & Co vor deține aproximativ 76% din compania mixtă, în timp ce acționarii comuni ai Avon vor deține aproximativ 24%.

La finalizarea tranzacției, Consiliul de Administrație al companiei mixte va avea 13 membri, dintre care 3 vor fi desemnați de Avon. Tranzacția rămâne supusă condițiilor uzuale de încheiere a unei tranzacții, inclusiv aprobării de către acționarii Natura & Co și acționarii Avon, precum și de autoritățile antitrust din Brazilia și din alte jurisdicții. Încheierea tranzacției este preconizată la începutul anului 2020.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: