BusinessInvestitiiTravelTrends

Accor lansează hotelurile TRIBE

Accor continuă să-și extindă portofoliul și lansează un nou brand dedicat stilului de viață pe segmentul midscale, TRIBE. Renumit pentru expertiza sa pe segmentele economy și midscale și acum un nume important pe segmentul hotelurilor de lux, Accor continuă să își consolideze poziția pe segmentul stilului de viață pentru a oferi o gama tot mai mare de experiențe și pentru a satisface nevoile clienților și ale partenerilor săi.

TRIBE, o soluție personalizată pentru nevoi și dorințe noi

TRIBE a fost creat ca răspuns la un fenomen simplu: astăzi, mai mult ca niciodată, călătorii caută o experiență de calitate la un preț accesibil. TRIBE își propune să surprindă călătorii cu o ofertă originală, interesantă și atentă, care se concentrează mai degrabă pe stil, decât pe preț. TRIBE redefinește experiența tradițională a hotelului, permițând oaspeților să trăiască, să lucreze și să se joace în interioarele sale contemporane.

TRIBE intenționează să răspundă așteptărilor și cerințelor clienților într-un mod inovativ. Cu un model flexibil și unic, noul concept “TRIBE” vizează o clientelă internațională a călătorilor obișnuiți. Indiferent dacă călătoresc în scopuri de afaceri sau de agrement, comunitatea TRIBE este asemeni bărbaților și femeilor de astăzi: independentă, curioasă și aventuroasă.

TRIBE, un concept de ospitalitate complet redefinit

TRIBE întâmpină călătorii frecvenți, oferindu-le tot ce au nevoie și nimic din ceea ce le prisosește în spații comune vibrante, centrate în jurul unei zone de lobby primitoare, camere de oaspeți ce oferă confortul maxim și cele mai noi tehnologii.

Oaspeții beneficiază de o experiență polivalentă:

  • Design inteligent

La TRIBE, design-ul își găsește expresia dincolo de detalii. În fiecare spațiu comun și pentru fiecare serviciu, o atenție deosebită a fost acordată ușurinței în utilizare, fără a trece cu vederea nici stilul, nici confortul. Totul a fost conceput pentru a spori sentimentul de spațiu, pentru a pune în valoare dimensiunea decorativă și pentru a îmbunătăți percepția clienților. Designul este elegant – zonele comune ale hotelului, ca și camerele de oaspeți, creează un sentiment de spațiu mai mare prin deschiderea spre exterior. Mai multe zone creative sunt disponibile oaspeților. A lucra, a organiza o întâlnire sau a savura o băutură, totul este posibil. Primitor ca un hotel, informal ca un hub urban și relaxant ca o casă, Tribe se reinventează permanent.

  • O colecție artistică

Stilul modern este completat de obiecte concepute cu măiestrie, oferind percepția unui spațiu luxos. Scaune Moroso, o serie de perne Jean-Paul Gaultier, lămpi furnizate de renumitul designer britanic Tom Dixon etc. De la zona de lobby până la camere și trecând prin zonele comune, fiecare obiect TRIBE a fost atent creat, selectat și instalat pentru a aduce un decor distinct hotelului.

  • Un serviciu axat pe elementele esențiale

Echibrand acest design inteligent, TRIBE se întoarce la elementele de baza pentru a oferi clienților ceea ce își doresc și nimic altceva. În camerele lor, oaspeții vor beneficia de spații de depozitare sub pat, au posibilitatea să se relaxeze în fața televizorului smart sau să se bucure de un duș răcoros folosind produsele profesionale Kevin Murphy. Capsulele de cafea Nespresso și pliculețele de ceai T2 sunt oferite gratuit în locul unui minibar prețios. Stația Grab & Go este de asemenea disponibilă non-stop.

  • Experiențe și așteptări

Uniți de pasiunea pentru design și tehnologie, clienții TRIBE se vor bucura de  experiența de înaltă calitate a hotelului, în proprietăți nestandardizate. În parteneriat cu producătorii locali, hotelurile Tribe combină bucătăria autentică și responsabilă și se angajează să utilizeze produse sezoniere. Indiferent de ora din zi sau din noapte, zona TRIBE Foods – o cafenea pe zi, un bar pe timp de noapte – va satisface toate gusturile.

Serviciile de închiriere de biciclete, centrul de fitness, zonele de colaborare, precum și ofertele excelente  de explorare a orașului vor fi disponibile la un preț accesibil.

  • TRIBE, o alternativă care stimulează stilul de viață

Ca actor principal în universul călătoriilor și al stilului de viață, Accor continuă să-și extindă portofoliul de mărci. În urma succesului înregistrat de JO & JOE și a parteneriatelor cu 25Hours, Mama Shelter și, mai recent, sbe Entertainment (incluzând brandurile Delano, SLS, The House of Originals, Mondrian si Hyde), Accor continuă implementarea ecosistemului său orientat în jurul stilului de viață.

În prezent, TRIBE este reprezentat de o singură adresă (cu 126 de camere) la doar câțiva pași de grădina botanică de la Kings Park, Perth, Australia – unul dintre cele mai mari parcuri interioare din lume. Alte zece deschideri sunt deja programate să aibă loc până în 2022 în Europa și Asia Pacific, totalizând peste 1.700 de camere.

TRIBE a fost conceput pentru a atrage nu numai oaspeții, ci și proprietarii și investitorii, cu un produs care garantează randamente financiare superioare datorită percepției îmbunătățite a clienților, bazate pe spații și servicii economice.

Gaurav Bhushan, Chief Development Officer la Accor, a declarat: “Planul de dezvoltare a celor peste 50 de hoteluri în curs de negociere pentru următorii ani ne face să credem că brandul Tribe va obține o creștere semnificativă în întreaga lume, inclusiv în locații-cheie, cum ar fi Paris, Londra, Singapore, Dubai Bangkok … Își va face debutul în 150 de destinații internaționale până în 2030.”

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button