Lăptăria cu Caimac a vândut peste 500.000 de sticle de lapte, sana și lapte bătut în 2018 Lăptăria cu Caimac a vândut peste 500.000 de sticle de lapte, sana și lapte bătut în 2018
Lăptăria cu Caimac este producătorul de lactate de specialitate, 100% românești, naturale și minim procesate. Lansat în iunie 2018, Lăptăria cu Caimac a adus... Lăptăria cu Caimac a vândut peste 500.000 de sticle de lapte, sana și lapte bătut în 2018

Lăptăria cu Caimac este producătorul de lactate de specialitate, 100% românești, naturale și minim procesate. Lansat în iunie 2018, Lăptăria cu Caimac a adus pe rafturile magazinelor produse create cu pasiune și responsabilitate, din lapte de la vaci hrănite din culturi proprii și îngrijite cu dedicare. Produsele lansate până acum în magazine sunt: laptele de la vacă, iaurtul natural, cașul zvântat, sana, laptele bătut și smântâna dolofană.

Toată gama de produse Lăptăria cu Caimac a avut o dinamică de creștere pozitivă încă din primele luni de la lansare. Dacă în iulie 2018 s-au vândut săptămânal 1.150 de sticle de lapte și 500 de borcane de iaurt, în februarie 2019, vânzările au crescut la 16.000 de sticle de lapte, 13.250 de borcane de iaurt, 7.500 de sticle de sana și lapte bătut, 2750 de borcane de smântână, 750 de cutii de caș zvântat și 150 de kg alte brânzeturi.

“2018 a fost un an curajos pentru noi și ne dorim să mergem mai departe cu această doză de curaj, mai ales că reacția consumatorilor a fost una foarte bună și vrem să le mulțumim că ne-au susținut și că ne sunt alături. La rândul nostru, noi continuăm să investim în calitate și inovație și vrem să oferim produse cât mai sănătoase, naturale și gustoase. Planurile de dezvoltare prevăd extinderea produselor Lăptăria cu Caimac și în rețeaua Shop&Go, dar suntem în discuții și cu alte 4 rețele de supermarketuri și rețele locale de băcanii. De asemenea, pe lângă extinderea în magazine, ne dorim ca până la finalul anului 2019 sa lansăm încă 10 produse noi. În curând, vor ajunge la rafturi produse precum: smântâna de frișcă, smântâna coaptă și mai multe tipuri de brânzeturi. Tot în 2019 dorim să dezvoltăm ingrediente pentru înghețată, precum lapte condensat sau zer condensat, dar să mergem și spre segmentul Horeca și cafenele. Anul acesta avem în vedere și extinderea către export în țări precum Germania și Marea Britanie.” a declarat Adrian Cocan, manager Lăptăria cu caimac.

Produsele Lăptăria cu Caimac se găsesc în peste 600 de magazine, dintre care 400 din lanțul MegaImage, dar și în alte magazine din București, Brașov, Călărași, Cluj, Constanța, Dâmbovița, Giurgiu, Gorj, Ialomița, Ilfov, Prahova, Timiș și Vâlcea.

Agroserv Măriuța, compania care deține brandul Lăptăria cu Caimac, a avut în 2018 o cifră de afaceri de 9,1 milioane euro.

Lăptăria cu Caimac are propria fermă și folosește cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, sigure, nutritive și fără adaosuri inutile.

Fabrica de procesare de ultimă generație, în care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnică de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatură mai joasă decât media obișnuită, pentru a păstra gustul adevărat al laptelui de la vacă și o parte cât mai mare din substanțele nutritive.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.