WatchShop.ro anunță schimbarea identității de brand WatchShop.ro anunță schimbarea identității de brand
WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, relansează imaginea de brand, cu un nou logo și un nou slogan și... WatchShop.ro anunță schimbarea identității de brand

WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, relansează imaginea de brand, cu un nou logo și un nou slogan și investește în îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților, simplificând navigarea în site și procesul de achiziție.

Procesul de rebranding, care face parte din strategia de extindere a companiei pe piața din România, a început în vara anului trecut și are loc în anul în care WatchShop.ro aniversează 10 ani pe piață.

„Am ajuns la noua identitate de brand după implementarea mai multor studii de piață – chestionare și interviuri, discuții cu agenții de branding, clienți și parteneri. Pentru că oferim mai mult decât ceasuri originale, ne-am dorit să transmitem mai clar acest mesaj și să arătăm, astfel, cât de valoroasă este experiența acumulată de-a lungul unei decade, putând afirma, cu încredere, că suntem experți în ceasuri originale”, declară Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Înființat în 2009, WatchShop.ro a vândut, până în prezent, peste 170.000 de ceasuri originale și a onorat peste 140.000 de comenzi. Noul slogan al WatchShop.ro este: Expertul tău în ceasuri originale.

Odată cu noua identitate de brand, WatchShop.ro aduce îmbunătățiri importante și în shop la nivel de design, dar şi în platforma din spatele magazinului, site-ul având acum o viteză de încărcare mult mai bună, iar procesul de achiziție desfășurându-se mai rapid.

„Alături de o nouă identitate vizuală, alt logo, alt slogan, alte culori ale site-ului, le putem oferi acum pasionaților de ceasuri o experiență de cumpărare îmbunătățită, site-ul fiind și mai ușor de folosit de clienți. Am schimbat paginile de produs și meniul pentru a avea informații mai clare și mai ușor de înțeles. Vom continua anul acesta șirul de investiții, îmbunătățind coșul de cumpărături și paginile de categorie. Coșul de cumpărături va fi mult mai «user friendly», atât din punctul de vedere al utilizării, cât și al aspectului, ușurând procesul de comandă și finalizarea acesteia într-un timp cât mai scurt”, mai spune Dragoș Diaconu, adăugând că „originalitatea produsului este unul dintre factorii principali care influențează achiziția unui ceas dintr-un magazin online față de unul clasic, iar noi ne-am asumat cu mândrie acest statut, de experți în ceasuri care vând doar produse originale”.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.