Diesel este prezent la Saptamana Modei in Shanghai Diesel este prezent la Saptamana Modei in Shanghai
DIESEL a aterizat în Shanghai pentru a celebra Săptămâna Modei a orașului și a dezvăluit o instalaţie la Labelhood, platformă care are ca punct... Diesel este prezent la Saptamana Modei in Shanghai

DIESEL a aterizat în Shanghai pentru a celebra Săptămâna Modei a orașului și a dezvăluit o instalaţie la Labelhood, platformă care are ca punct central descoperirea talentelor, ideilor și a brandurilor, precum şi multe alte proiecte și colaborări creative.

Prezența DIESEL în oraș este foarte variată, oscilând de la lansarea unei colecții în colaborare, la o discuție cu fondatorul companiei, Renzo Rosso. Mesajul cheie al brandului? Încurajarea tinerilor de a-și atinge succesul în propriile condiţii.

“Make Your Way The Successful Way” este mesajul general al brandului pentru planurile din 2019, ȋn China. Acesta se învârte în jurul unui seniment larg răspândit la ora actuală, acela că generația tânără, atât în China cât și în restul lumii, simte presiunea să aibă succes. Și, prea des, succesul este mult prea ușor echivalat cu bogăția. Noi generații încep acum să pună la ȋndoială conformitatea legată de ce ȋnseamnă succesul pentru familia lor şi pentru ei, și să ȋmbrăţişeze faptul că este mai important să fie sinceri cu ei înșiși.

În promovarea acestui mesaj, DIESEL a pus pe listă patru lideri de opinie locali – și a creat patru clipuri concordante cu Hypebeast – pentru a răspândi vestea: rapperul Lil Ghost, dansatoarea Nikki Chen, producătorul independent de muzică Li Si Si și artistul Jayson Atienza. Clipurile, care vor rula în social media, le vor da ocazia urmăritorilor să își aleagă propria cale. Indiferent de direcția pe care o alegi, videourile vor ajunge la aceeaşi concluzie. Nu există o direcție greșită în a-ți găsi drumul spre succes.

Captivantul showroom personalizat și spațiu experimental D:SPACE BY DIESEL de la Labelhood include o instalaţie de artă concepută de Chen Tianzhou (care dezvăluie instalaţii sub formă de sculpturi multi-media); un living space interactiv (care încorporează piese din colecția Diesel Living); și o colecție specială în colaborare cu designerul Xiangyu (Xander) Zhou intitulată #DieselXZhouXiangYu.

Colecția cu Zhou (un hanorac, un tricou, o șapcă și blugi personalizați) a fost lansată la Labelhood înainte de lansarea online pe www.diesel.cn și pe gigantul online al Chinei, Tmall. De asemenea, Zhou a dat viață unui workshop într-un spațiu în care denimul, atât pentru femei cât și pentru bărbați, și piesele din colecția capsulă au fost personalizate de designer, acompaniat de Renzo Rosso, fondatorul DIESEL.

Renzo Rosso a mai luat parte și la o discuție la Labelhood, moderată de laureatul premiilor din domeniul jurnalismului fashion, Jing Zhang și la care au participat și fondatorul Labelhood, Tasha Liu și designerul Masha Ma.

Aceasta a fost o oportunitate importantă pentru o audiență mare, formată din studenții universităților de modă din Shanghai, pentru a auzi povești despre determinare și voință, precum și despre parcursul lui Renzo Rosso. Întotdeauna sfidând convenționalul, el a comunicat audienței că fiecare are drumul individual către succes, încurajându-i să fie neînfricați și să și-l găsească pe al lor.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.