#MareaOrganizare: învață să îți organizezi eficient casa, timpul și bugetul cu Diana Mihăilă #MareaOrganizare: învață să îți organizezi eficient casa, timpul și bugetul cu Diana Mihăilă
#MareaOrganizare: învață să îți organizezi eficient casa, timpul și bugetul cu Diana Mihăilă 92% din participanții la un sondaj referitor la organizare au declarat... #MareaOrganizare: învață să îți organizezi eficient casa, timpul și bugetul cu Diana Mihăilă

#MareaOrganizare: învață să îți organizezi eficient casa, timpul și bugetul cu Diana Mihăilă

92% din participanții la un sondaj referitor la organizare au declarat că simt nevoia să-și pună mai bine în ordine spațiul și lucrurile, însă nu cunosc metode eficiente pentru a o face, în condițiile în care timpul este mereu o provocare. Diana Mihăilă, primul professional organizer din România și consultant acreditat în celebra metodă KonMari, vine în întâmpinarea acestor dileme la cel dintâi eveniment dedicat exclusiv acestui subiect. #MareaOrganizare are loc pe 6 aprilie, la Hotel Sheraton, din București.

Românii spun că mai dificil de păstrat în ordine sunt bucătăria (34,1%), living-ul (24%) și camerele copiilor (15,1%), în timp ce aproape jumătate susțin că este aproape imposibil să păstreze ordinea curățenia  în dulapurile cu haine, arată un sondaj recent realizat în cadrul programului #MareaOrganizare. Tocmai de aceea, organizarea casei și aplicarea metodei KonMari – creată de japoneza Marie Kondo – vor fi demonstrate practic de Diana, alături de participanții și de invitații speciali ai evenimentului. Accentul se va pune și pe controlul cantităților, dar și pe modul în care poți crea un flux firesc al spațiului și obiectelor, adaptat stilului tău de viață.

#MareaOrganizare este primul eveniment-spectacol din România dedicat soluțiilor de organizare, ce integrează într-o manieră dinamică și interactivă concepte de personal, home and professional organizing. El este o completare firească a programului de punere în ordine a locuinței în decurs de o lună de zile, creat de Diana Mihăilă și își propune să ofere soluții reale, rapide și ușor de pus în practică la problemele ce consumă timpul unei familii și nu numai.

Alte subiecte ce vor fi discutate alături de invitații speciali:

  • organizarea eficientă a meselor, a frigiderului și a listei de cumpărături săptămânale, împreună cu Daniela Niculi, technician nutritionist și food blogger @DanielaNiculi.ro
  • organizarea timpului în familie și a programului de somn pentru copii, împreună cu Ioana Stănescu – specialist în somnul copiilor Nani Nani Bebeluș
  • organizarea valizei pentru vacanță, alături de Alina Gheorghiescu, blogger @FamiliaHaiHui.ro

”Pe lângă organizarea casei, o mare provocare o reprezintă managementul timpului, banilor și a resurselor și, nu în ultimul rând, organizarea spațiului de lucru. Scopul meu ca și professional organizer este de a te ajuta să ajungi la un stil de viață mai echilibrat, înțelegând că ceea ce constituie surplus pentru tine poate fi direcționat în zona de caritate și sustenabilitate”, a explicat Diana Mihăilă.

Detalii complete despre programul evenimentului găsești aici: https://www.dianamihaila.ro/mareaorganizare/

Biletele pot fi achiziționate de aici: https://www.blt.ro/mareaorganizare.html

Parteneri ai evenimentului: Cora & cora.ro, Sano, Eisberg, Policolor, Le Bebe, Nani Nani Bebeluș

Evenimentul este susținut cu demonstrații despre sustenabilitate de EFdeN, respectiv despre caritate, prin Taxiul cu bomboane, asociație ce contribuie la oferirea unor momente de bucurie copiilor din spitalele de pediatrie și către care vor fi donate încasările din bilete.

Photo corner powered by UrbanBike & Atelierele ILBAH

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.