RTB House se numără, din nou, printre companiile tehnologice cu cea mai rapidă creștere din Europa, în topul FT1000 RTB House se numără, din nou, printre companiile tehnologice cu cea mai rapidă creștere din Europa, în topul FT1000
RTB House, companie globală care oferă tehnologii de marketing de ultimă generație pentru brandurile de top din întreaga lume, ocupă locul 24 în secțiunea... RTB House se numără, din nou, printre companiile tehnologice cu cea mai rapidă creștere din Europa, în topul FT1000

RTB House, companie globală care oferă tehnologii de marketing de ultimă generație pentru brandurile de top din întreaga lume, ocupă locul 24 în secțiunea de tehnologie a topului Financial Times 1000: Companiile cu cea mai mare creștere din Europa. RTB House a intrat în acest top pentru a doua oară consecutiv.

Financial Times, în colaborare cu Statista, a revizuit și analizat încă o dată cele mai inovatoare și mai dinamice companii din Europa, publicând lista celor 1.000 de companii care au înregistrat cea mai mare creștere a veniturilor în perioada 2014-2017.

RTB House a consemnat o creștere a veniturilor de 721%, ajungând în 2017 la 43,6 milioane de euro. În acești patru ani, numărul angajaților s-a triplat de la 92 la 271.

„Este o mare onoare să fim încă o dată printre companiile cu cea mai rapidă creștere din Europa. Este foarte important pentru noi, o companie de tehnologie, care se străduiește să dezvolte și să îmbunătățească nivelul comerțului electronic la nivel global. Vom menține eforturile noastre de inovare și de modernizare a produselor oferite clienților noștri din întreaga lume.

Acum ne uităm spre viitor, pentru a ne extinde cunoștințele, tehnologia și resursele către domenii noi, cu scopul de a dezvolta noi soluții de înaltă calitate. De exemplu, anul trecut am inaugurat divizia AI Marketing Lab, iar anul acesta am lansat Creatives Lab”, declară Daniel Surmacz, COO al RTB House.

Încă de la fondare, RTB House a ajutat la schimbarea industriei. Algoritmul deep learning este văzut ca un factor crucial de schimbare în majoritatea industriilor. După ce a implementat cu succes algoritmi deep learning în toate campaniile sale, RTB House a provocat încă o dată industria de publicitate prin crearea AI Marketing Lab – o divizie axată pe cercetare și dezvoltare în aria largă de marketing. Această divizie este separată de departamentul principal de cercetare și dezvoltare al RTB House, care este dedicat retargetării personalizate. RTB House a inaugurat recent și divizia Creatives Lab. Aceasta va dezvolta o gamă mai largă de bannere dinamice și mai performante, atât pentru afișare cât și pentru video, mai potrivite nevoilor de branding ale clienților.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.