GMP Advertising și WEBSTYLER fuzionează GMP Advertising și WEBSTYLER fuzionează
GMP Advertising și WEBSTYLER fuzionează, noua entitate fiind condusă de Bogdan Nițu în calitate de General Manager. Unirea celor două agenții are la bază... GMP Advertising și WEBSTYLER fuzionează

GMP Advertising și WEBSTYLER fuzionează, noua entitate fiind condusă de Bogdan Nițu în calitate de General Manager. Unirea celor două agenții are la bază un nou produs și o nouă filozofie prin care comunicarea brandurilor este abordată integrat.

„Cu adevărat importantă este consecința unirii GMP cu WEBSTYLER, și anume produsul pe care îl vom livra clienților. Este nenatural în 2018 să gestionezi un brand pe bucățele sau separat pe canale. Comunicarea trebuie să fie integrată pentru că noi construim branduri, nu separat spoturi TV sau digital assets, iar azi mixul de touchpoints cu consumatorul diferă din ce în ce mai mult de la un public țintă la altul”, a spus Bogdan Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER și fondatorul WEBSTYLER.

Acționarii noii agenții sunt Felix Tătaru, Bogdan Nițu și Georgiana Cujbă. Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va continua să fie implicat în proiectele strategice care presupun consultanță din funcția de președinte al GMP Group, din care fac parte și GMP PR, Point Public Affairs și Chapter 4 Romania.

„Experiența internațională de la IAA mi-a arătat că în contextul în care totul în jur se transformă și business-urile de comunicare trebuie să urmeze această tendință. Sir Martin Sorell a spus de curând că industria comunicării trebuie să se schimbe radical, lateral. Nu există încă modele internaționale de succes, dar știm că este nevoie să ne reinventăm, să întinerim în mentalitate și comportament, să fim mai agili, să căutăm mai mult sens în ce facem așa cum caută oamenii cărora ne adresăm prin comunicarea brandurilor”, a spus Felix Tătaru, președintele GMP Group.

GMP și WEBSTYLER au o colaborare îndelungată, iar în decursul ultimului an echipele celor două agenții s-au mixat, creând o nouă echipă, comună, cu 70 de angajați.

 „E o mișcare îndrăzneață la care am lucrat mare parte din 2018, care te scoate din zona de confort pentru că nu știi unde ajungi și nici nu ai promisiuni ferme pe durata procesului de unire. Însă, dacă dorim un produs adaptat următorilor ani trebuie să ne asumăm asta, pentru că niciodată confortul nu a mers mână în mână cu inovația. Și asta e valabil pentru toți oamenii agenției, motiv pentru care le mulțumesc colegilor care cred în viziunea noastră comună și continuă alături de noi, dar și celor noi care ni s-au alăturat în ultimele luni, dând credit visului nostru. Cred că agenția viitorului trebuie să trăiască într-o versiune beta, ușor adaptabilă și gata să integreze rapid noi expertize sau procese de lucru”,  a explicat Bogdan Nițu.

GMP+WEBSTYLER pariază pe creativitate și pe consultanță.

„Creativitatea ne-a unit și promitem să fim disruptive în continuare. În egală măsură, vrem să fim partenerii clienților noștri și să avem impact real în business-urile lor”, a adăugat Bogdan.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.