Office Barista preia Waterpure Office Systems și anticipează venituri de 1,5 milioane euro în 2018, dublu vs 2017 Office Barista preia Waterpure Office Systems și anticipează venituri de 1,5 milioane euro în 2018, dublu vs 2017
Office Barista, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de OCS (Office Coffee Services), preia Waterpure Office Systems, devenind astfel unul dintre cei... Office Barista preia Waterpure Office Systems și anticipează venituri de 1,5 milioane euro în 2018, dublu vs 2017

Office Barista, unul dintre principalii jucători de pe piața locală de OCS (Office Coffee Services), preia Waterpure Office Systems, devenind astfel unul dintre cei mai mari integratori de soluții de apă, cafea și ceai pentru spațiile de birouri.

Waterpure Office Systems este unul dintre principalii jucători pe piața locală pentru soluțiile de servire a apei pentru companii, distribuitor exclusiv al Waterlogic International, liderul mondial pentru soluții de servire a apei la birou. Compania oferă cele mai inovatoare sisteme de filtrare și purificare a apei, brevetate de Waterlogic și certificate de cele mai renumite organizații din industrie.

Office Barista a încheiat 2017 cu vânzări de 750.000 euro iar acum, la momentul preluării Waterpure, estimează pentru anul în curs o cifră de afaceri dublă, de 1,5 milioane euro. Mai mult, ca urmare a cererii tot mai mari pe segmentul de cafea, previziunile pentru 2019 indică afaceri de 2,5 milioane euro.

Totodată, noul CEO al companiei este Mihai Sugureanu care, în ultimii 10 ani, a condus departamente de vânzări si marketing în cadrul Austral, UPC și Whirpool. Obiectivul noului CEO este susținerea strategiei de creștere a companiei și extinderea serviciilor în afara țării.

Serviciile Office Barista sunt reprezentate de abonamente specifice pentru cafea, apă și ceai. Pachetele includ toate aspectele care țin de buna funcționare a aparaturii – instalare, mentenanță, înlocuire și asigurarea consumabilelor aferente.

Office Barista reunește trei linii de business, dintre care:
– Soluții de servire a apei potabile pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu Waterlogic, lider global în domeniu;
– Soluții de vânzare și livrare a cafelei pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu Franke, lider global pe segmentul de echipamente de pregătire a cafelei;
– Soluții de vânzare și livrare a ceaiului pentru spațiile de birouri, prin parteneriatul cu englezii de la Teapigs.

Office Barista are acoperire națională, deservind peste 350 de companii medii și mari din toate regiunile țării. Ponderea cea mai mare a clienților este redată de marile centre economice – București, Cluj, Timișoara și Iași, acolo unde se află cea mai mare densitate de clădiri de birouri.

Abonamentele pentru apă și cafea reprezintă câte 50% din ponderea vânzărilor, iar abonamentele pentru ceai, recent introduse în gama de servicii, vor genera anul viitor 10% din totalul vânzărilor, potrivit estimărilor companiei.

Obiectivele companiei pe termen scurt și mediu sunt consolidarea prezenței pe piețele din Iași, Cluj, Brașov și Timișoara, precum și extinderea în regiune, într-o primă etapă în Bulgaria, Polonia și Moldova, acolo unde clienții din plan local ai Office Barista sunt prezenți cu filiale. Compania vizează, de asemenea, extinderea pe segmentele de HoReCa și retail.

„Creșterea accelerată din fiecare an a venit datorită popularității tot mai mari a conceptului de well-being la birou, în cazul nostru aducerea conceptului de Freshly Ground Coffee în interiorul companiei. La aceasta adăugăm și parteneriatele noastre cu Waterlogic și Franke, lideri globali în domeniile lor, fapt care asigură cea mai bună calitate a produsului finit ce ajunge în paharul sau cana clientului final. Suntem pe drumul cel bun și avem toată încrederea că ne vom îndeplini obiectivele financiare și de extindere”, declară Mihai Sugureanu, CEO Office Barista.

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.