GETT’S a investit peste 165.000 euro într-un salon de înfrumusețare în Plaza România GETT’S a investit peste 165.000 euro într-un salon de înfrumusețare în Plaza România
GETT’S, una dintre primele rețele private de saloane de înfrumusețare din România și lider pe piața locatiilor de 4 si 5***** de profil, a... GETT’S a investit peste 165.000 euro într-un salon de înfrumusețare în Plaza România

GETT’S, una dintre primele rețele private de saloane de înfrumusețare din România și lider pe piața locatiilor de 4 si 5***** de profil, a deschis în luna octombrie un nou salon GETT’S Color Bar în  centrul comercial Plaza România din București, după o investiție de peste 165.000 euro. Astfel, brandul cu o vechime de 21 de ani ajunge la 10 saloane deschise la nivel național.

Bugetul mediu al amenajărilor în cazul saloanelor GETT’S se situează la 1.000 de euro/mp însă efectul inflației care se regăsește nu doar în costul materialelor, ci și în forța de muncă, dar mai ales în lipsa acesteia, au dus la o creștere a costurilor la  1.225 euro/mp.

Investiția a fost asigurată cu aportul partenerilor strategici dar și din fonduri proprii,  ca-n multe alte locatii anterioare. Lucrările au durat 8 luni, dublu mediei estimate de investitori, însă acest lucru s-a datorat complexității tehnice si amenajării salonului în spațiul mall-ului.

Amenajarea, care se întinde pe o suprafață interioară de 135 metri pătrați și 30 mp de terasă, păstrează linia industrială cu influențe interbelice  ca o diferentiere de restul saloanelor brandului. S-au păstrat structurile metalice ce imită cuprul, placări de faianțe pe mobilier, tavanele deschise, luminile suspendate.

La fel ca în celelalte locații cu terasă (GCB Park Lake, GETT’S MEN Exclusive Floreasca, GCB Iulius Mall Cluj), spațiul de 30 mp va fi amenajat pentru a deveni și un spațiu de relaxare, funcționând ca și cafenea pentru clienții salonului.

Din punct de vedere al serviciilor, dincolo de serviciile complete pentru doamne, salonul de patru stele va beneficia de un concept – GETT’S MEN Barber Shop – un shop în shop dedicat clientelei masculine, unde vor fi oferite servicii de barbering și grooming.

Salonul va avea la maturitate o echipă de 28 de angajați, ajungându-se la un total de aproximativ 250 de angajați la nivelul întregului lanț de saloane.

Previziunile arată că salonul va ajunge la break even în 6 luni de la deschidere, urmând ca întreaga investiție să fie recuperate în decurs de 4-5 ani.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.