MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în România MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în România
Retailerul japonez MINISO continuă deschiderile de magazine din România cu a patra locație după cele din Veranda Mall, Iris Titan și Mega Mall. Sub conceptul... MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în România

Retailerul japonez MINISO continuă deschiderile de magazine din România cu a patra locație după cele din Veranda Mall, Iris Titan și Mega Mall. Sub conceptul ”Love Life, Love Miniso”, conducerea MINISO plănuiește deschiderea a 40 de magazine proprii în toată țara până în 2020.

Lansarea celui de-al patrulea magazin MINISO, ultima din acest an, va avea loc joi, 29 noiembrie, ora 14:00 în Piața Romană (B-dul Gheorghe Magheru, sector 1, nr. 32 – 36, parter). Organizatorii promit din nou un show inedit de tobe Taiko inspirat din cultura japoneză, dar și cadouri pentru cei prezenți la deschidere.

Magazinul stradal din centrul Bucureștiului este poziționat strategic lângă zona de facultăți și le promite tinerilor care vor intra în el un design fresh, produse de calitate și prețuri la îndemână.

La mai puțin de trei luni de la sosirea în România, MINISO a devenit deja un brand preferat de mulți tineri, iar Jake Liu, CEO-ul MINISO România, anunță că acesta este doar începutul, anul 2019 fiind marcat de alte deschideri importante de magazine. 

”2019 va fi un an important, iar PRODUSELE noastre sunt cheia succesului. Ne străduim să oferim clienților noștri produse de calitate cu un design modern, la costuri cât mai mici. Ne dorim să ajungem la cât mai mulți oameni, iar pentru asta, la începutul anului următor, vom deschide încă trei magazine MINISO în mall-urile din București: AFI, Promenada și Sun Plaza”, declară Jake Liu.

Anul viitor va veni și cu multe noutăți în ceea ce privește produsele pe care clienții le vor găsi în magazinele MINISO. O parte din echipa MINISO România a participat săptămâna trecută la 2019 Creativity Sharing Fair (Miniso Spring & Summer New Products Ordering Fair) în Guangzhou, China, alături de ambasadorul brandului în România, Maria Vigheciu.

La eveniment, a fost lansată noua colecție MINISO pentru anul 2019 care include peste 6000 de produse noi, împărțite în cinci categorii: Health & Beauty, Homewear, Electronics, Toys și Fashion Accessories. În același timp, au fost lansate șase trenduri noi: Floral Fantasy, Vatnajökull Glacier (inspirat din Islanda), Fruit Kingdom, Modern Collection, Youth League și Christmas Land.

Echipa MINISO România a ales produsele noi care vor apărea în magazinele din țara noastră începând de anul viitor. De asemenea, au fost comandate și 3 categorii de produse cu licență: We Bare Bears (la cerea clienților), Adventure Time (licența Cartoon Network) și Marvel. La jumătatea anului viitor, încă două licențe își vor face apariția în magazinele MINISO din România, Hello Kitty și Pantone.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.