Ford, cea mai bine vândută marcă de import din România în primele 6 luni ale anului Ford, cea mai bine vândută marcă de import din România în primele 6 luni ale anului
Conform datelor emise în această lună de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V), în prima jumătate a anului 2018 au... Ford, cea mai bine vândută marcă de import din România în primele 6 luni ale anului

Conform datelor emise în această lună de Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (D.R.P.C.I.V), în prima jumătate a anului 2018 au fost înmatriculate 6.694 de unități Ford (autoturisme și vehicule comerciale,cu excepția Ford Trucks) ceea ce îi asigură mărcii poziția de lider al pieței de import pentru automobile și vehicule comerciale.

Cota de piață a Ford în perioada ianuarie- iunie a fost de 9,18%, iar comparativ cu perioada similară a anului trecut, marca americană a înregistrat ocrestere de 16%, raportat la întreaga piață de vehicule.

În ceea ce privește autoturismele, cele mai bine vândute modele au fost Focus, EcoSport și Kuga, iar 33% dintre autoturismele înmatriculate de Ford în prima jumătate a anului au fost SUV-uri, fapt ce arată tendința pieței și preferințele clare ale clienților din România pentru acest segment de vehicule.

Attila Szabo, director general Ford Romania NSC: “Vânzările din prima jumătate a anului arată în mod clar apetitul românilor pentru SUV-uri și suntem bucuroși să vedem că modelul EcoSport pe care noi îl producem la Craiova are succes. Suntem de asemenea mulțumiți de vânzările mașinilor din clasa B, segment unde Ford Fiesta devine din ce în ce mai puternică, atât în ceea ce priveste clienții privați, cât și în rândul flotelor”.

În ceea ce privește vehiculele comerciale, Ford domină întreaga piață, cu o cotă de piață de 16,4% , înregistrând astfel o creștere de 20% față de perioada similar a anului trecut. În top 3 cele mai bine vândute vehicule comerciale lider este modelul Transit ,Custom, urmat de Transit Connect și Ranger.

“Piața de vehicule noi din România continuă să fie predominant reprezentată în zona de flote, acolo unde cel mai bine vândut model al nostru este Ford Kuga – lider al segmentului SUV-urilor compacte, cu o cotă de segment de 14,15% și o creștere de 66% a volumelor de vânzări, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Cu toate acestea, în aceste 6 luni ale anului nu pot să nu remarc saltul spectaculos al Ford pe partea retail, acolo unde a înregistrat o creștere de 105%, față de prima jumătate a anului 2017. Acest salt ne duce direct pe locul al treilea în segmentul de retail, cea mai bună performanță a mărcii Ford din ultimii 5 ani”, a încheiat Roxana Capată – director de vânzări Ford România.

Prin rețeaua națională de dealeri din România, Ford este prezent în 36 puncte de comercializare din toată țara, iar patru dintre acestea sunt FordStore, inaugurate în 2015 și 2016.

Ford continuă planurile sale de extindere la fabrica din Craiova, astfel că tot în prima jumătate a acestui an, compania a anunțat o investiție suplimentară de până la 200 de milioane de euro pentru producerea celui de-al doilea model la uzina din Craiova și crearea a peste 1500 de noi locuri de muncă. Astfel, suma totală investită din 2008, anul preluării uzinei din Craiova, și până în prezent ajunge la aproximativ 1,5 miliarde Euro, iar numărul de angajați la 5900. Cel de-al doilea model se va alătura lui Ford EcoSport, a cărui producție a demarat în octombrie 2017, dar și mult-premiatului motor de 1.0 litri EcoBoost.

Ultimul trimestru al lui 2018 vine cu o lansare importantă pentru marca Ford la nivel european, și anume noul Ford Focus, cel mai inovator, dinamic și fascinant Ford din toate timpurile, care deschide o nouă eră a tehnologiei, confortului, spațiului și a experienței de condus pentru clienții europeni ai segmentului compact.

Noul Focus va ajunge în showroom-urile Ford din Romania în luna august, urmând ca toate detaliile privind prețurile, precum și lansarea oficială a acestuia să aibă loc în luna septembrie a acestui an.

Ford Motor Company este o companie globală cu sediul la Dearborn, Michigan. Compania proiectează, produce, promovează și asigură service pentru o gamă completă de autovehicule, camioane, SUV-uri și autovehicule electrice Ford, precum și autovehicule de lux Lincoln, oferă servicii financiare prin Ford Motor Credit Company și urmărește planul de a deveni lider în domeniile electrificare, autovehicule autonome și soluții de mobilitate. Ford are aproximativ 202.000 de angajați în toată lumea.

Ford Europa produce, vinde și servisează vehicule sub marca Ford pe 50 de piețe individuale și are aproximativ 54.000 de angajați la facilitățile proprii și aproximativ 69.000 de angajați când sunt luate în considerate asocierile în participațiune și entitățile neconsolidate. În plus față de Ford Motor Credit Company, operațiunile Ford Europa includ Divizia Ford de Relații cu Clienții și 24 de facilități de producție (16 deținute integral sau asocieri în participațiune consolidate și 8 asocieri în participațiune neconsolidate). Primele autoturisme Ford au fost livrate în Europa în 1903 – același an în care a fost fondată Ford Motor Company. Producția europeană a început în 1911.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.