Ninja Warrior la Băneasa Shopping City! Ninja Warrior la Băneasa Shopping City!
Vrei să faci parte din publicul Ninja Warrior? Vino la Băneasa Shopping City să-ți testezi agilitatea și să câștigi invitațiile puse în joc! Între... Ninja Warrior la Băneasa Shopping City!

Vrei să faci parte din publicul Ninja Warrior? Vino la Băneasa Shopping City să-ți testezi agilitatea și să câștigi invitațiile puse în joc!

Între 19 și 22 iulie, Băneasa Shopping City, alături de PRO TV, te așteaptă cu trasee amenajate pentru a-ți testa limitele fizice și psihice.

Parte a campaniei Începe-ți vara în Băneasa Shopping City, săptămânile dedicate sportului vin cu o provocare în premieră în România. Pe piațeta din Băneasa Shopping City, vor fi instalate trasee de dificultate medie, asemănatoare celor Ninja Warrior, dar accesibile publicului larg, astfel încât cei mai sportivi dintre vizitatori să își testeze forțele și agilitatea.

Formatul, care este unul dintre cele mai de succes din lume, a fost difuzat prima dată în Japonia și are amploarea unui eveniment sportiv de talie internațională. Ninja Warrior este un fenomen care a adunat milioane de fani în fiecare țară și care a provocat o adevărată isterie prin grandoarea producției. În întreaga lume, de la prima ediție difuzată în 2009 și până astăzi, doar 6 persoane au reușit să obțină titlul de Ninja Warrior.

Anul acesta, prin participarea la campania Băneasa Shopping City, românii au șansa de a câștiga 35 de invitații duble la primele filmări locale ale emisiunii. Vor fi răsplătite eforturile celor care vor testa traseele amenajate în parcarea centrului comercial, iar cei mai norocoși pot câștiga o parte dintre invitații prin înscrierea bonurilor de cumpărături pe  website-ul dedicat al campaniei.

Ninja Warrior este un format de succes internațional deja consacrat în multe țări, iar participarea la un astfel de proiect este o sursă de inspirație atât pentru spectatori și participanți, dar și pentru noi, ca parteneri. Cum traseele Ninja Warrior sunt deosebit de dificile, am optat pentru un traseu alternativ, ce nu face parte din concurs, dar care poate ilustra la un nivel incipient forța și agilitatea de care ai nevoie pentru a intra într-un astfel de concurs.” a declarat Aura Dinu, Director de Marketing Băneasa Shopping City.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.