13 noi chiriași își deschid magazine în ParkLake 13 noi chiriași își deschid magazine în ParkLake
ParkLake, un proiect în sistem joint venture Sonae Sierra și Caelum Development, a semnat anul acesta noi contracte de închiriere cu 13 noi chiriași... 13 noi chiriași își deschid magazine în ParkLake

ParkLake, un proiect în sistem joint venture Sonae Sierra și Caelum Development, a semnat anul acesta noi contracte de închiriere cu 13 noi chiriași – printre care LC Waikiki și New Yorker – completând astfel mix-ul de chiriași și oferta de servicii. Noii chiriași variază de la branduri de îmbrăcăminte, jucării și divertisment pentru copii la furnizori de servicii și noi restaurante.

Astfel, odată cu semnarea noilor contracte și a creșterii ofertei de magazine și a serviciilor, ParkLake oferă cel mai bun mix de branduri internaționale și naționale. În plus, datorită design-ului său unic și impresionant, ParkLake a devenit un proiect recunoscut la nivel european cu peste 200 de magazine, 25 de restaurante, un cinematograf multiplex și 2450 de locuri de parcare în subteran.

Contractele semnate recent includ un magazin flagship store LC Waikiki cu o suprafață de peste 2,400 m2, un magazin New Yorker cu o suprafață de 1,400 m2 și Kiddo Play Academy, o companie specializată în divertisment pentru copii, care deschide un loc de joacă pe o suprafață de aproximativ 1200 m2. Alte branduri noi includ Laser Maxx, Noriel, Banca Transilvania, Karcher, Taco Bell, Sizeer, Cartoffisserie, AC & co (brand din Turcia specializat în articole de îmbrăcăminte pentru bărbați) și Ana Dance Studio, care oferă cursuri de dans pentru copii.  Odată cu noile deschideri, ParkLake pune la dispoziția noilor magazine o suprafață totală de 7.300 de metri pătrați.

Cătălin Cucian, Manager ParkLake Shopping Center, declară: “Suntem foarte încântați să oferim vizitatorilor noștri un mix de chiriași actualizat și chiar mai diversificat. Crescând în continuare oferta de branduri internaționale și naționale și extinzând oferta de entertainment, ParkLake oferă cu adevărat o experiență “Beyond Shopping”. Acesta este un alt motiv pentru care suntem recunoscuți de către Internațional Council of Shopping Centres (ICSC) ca fiind unul dintre cele mai bune proiecte din Europa, această recunoaștere fiind de altfel o premieră pentru România”.

ParkLake aduce împreună oamenii și natura într-un spațiu care extinde zona parcului și găzduiește branduri venite în premieră pe piața românească, un complex unic de chiriași, o gamă largă de servicii, acțiuni de entertainment pe perioada verii și a iernii, acțiuni cu tematica sportivă și evenimente de divertisment pe tot parcursul anului.

Acest proiect remarcabil are la bază un concept de arhitectură inovator de ultimă generație și unește partea extrem de populată a orașului cu parcul existent, creând astfel un pasaj pentru familiile care doresc să se bucure de parc și natură.

ParkLake reprezintă o investiție de 180 de milioane de euro și deservește un văd comercial de peste 1,4 milioane de locuitori.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.