Silvia Marinescu (Kinecto Isobar Bucureşti): „Este o diferență între real-time marketing și right-time marketing” Silvia Marinescu (Kinecto Isobar Bucureşti): „Este o diferență între real-time marketing și right-time marketing”
Visit Bogata. Uncut.ro. Adoptă un Ş. Muzeul Corupţiei. Doar câteva dintre campaniile cu care Kinecto Isobar Bucureşti s-a făcut remarcată pe piaţa de publicitate... Silvia Marinescu (Kinecto Isobar Bucureşti): „Este o diferență între real-time marketing și right-time marketing”

Visit Bogata. Uncut.ro. Adoptă un Ş. Muzeul Corupţiei. Doar câteva dintre campaniile cu care Kinecto Isobar Bucureşti s-a făcut remarcată pe piaţa de publicitate din România în ultimii ani. Campanii diferite, îndrăzneţe, creative, care ştiu să speculeze (în sensul bun al cuvântului) realităţi şi să creeze notorietate şi comunităţi. TheTrends.ro a vorbit cu Silvia Marinescu, Head of Strategy Kinecto Isobar Bucureşti şi a aflat mai multe despre cea mai recentă campanie a agenţiei pentru Greenpeace România, dar şi despre cum se gândeşte şi creează în agenţie.

În ultimii ani Kinecto a realizat câteva campanii de CSR foarte interesante şi outside-the-box. Cum vă vin ideile? Aţi fost voi proactivi sau au venit partenerii către voi?

Și-și, e un mix, de cele mai multe ori fericit.

Este această o pozitionare a agenţiei- de a face bine şi de a se implica social real?

Da, este. Reprezintă felul nostru de a da ceva înapoi, de a contribui cumva la societate, iar creativii noștri mereu apreciază munca pentru astfel de proiecte, pentru că și răsplata e pe măsură.

Cum se diferenţiază Kinecto Isobar Bucureşti de concurenţă?

Faptul că facem parte din Dentsu Aegis Newtork, un gigant în industrie, ne oferă avantajul tool-urilor, resurselor și oamenilor dedicați cu care putem colabora în orice proiect – și nu numai din România. În țară, noi avem birourile alături de colegii de la media, performance, outdoor (Carat, iProspect, Posterscope) așa că putem oricând să le batem la ușă atunci când avem nevoie de ajutor. Lucrăm foarte integrat.

Aţi avut mult succes cu Visit Bogata, o dovadă de real-time marketing. Din experienţa voastră functionează cu adevărat real-time marketingul în România? 

Nu doar în România, funcționează pretutindeni, pentru că, așa cum îi zice și numele, e real-time, e ancorat în context, oamenii răspund pentru că oricum ei sunt deja acolo. Dar țin să precizez ceva: există o diferență între real-time marketing și right-time marketing, iar diferența asta poate să facă sau să desfacă o campanie.

Care sunt paşii care trebuie urmaţi pentru ca acest lucru să se întâmple? (must do-urile real-time marketingului?)

Păi: iuțeală, agerime, date verificate pe care să poți baza campania, research smart, oameni care să fie alerți. Nu cred în rețete predefinte, ci în elemente care se pot combina după nevoie, fiecare caz de real-time marketing fiind diferit.

Aţi mai încercat astfel de campanii înainte de Visit Bogata? Dar după?

Am spus mai sus de diferența între real time și right time: noi am mai avut idei, dar nu era right time J.

Cât de greu este să realizezi o astfel de campanie? (la nivel de implementare, implicarea oamenilor din agenţie, timp,resurse financiare,etc)

Este un efort suplimentar în ceea ce privește dedicația echipei. La Visit Bogata s-a lucrat 24h non-stop (deci clar după orele normale de lucru).

Cand s-a născut ideea Uncut.ro şi cum a evoluat ea în timp?

Ideea s-a născut prin decembrie 2016, iar de atunci și până la lansarea ei în noiembrie 2017 a trecut prin multe transformări. Cea mai importantă a fost decizia de a atrage în proiect trupe de la noi din țară.

Care au fost cele mai mari provocări ale proiectului până în acest moment?

Dacă mă întrebi pe mine – să fim gata cu proiectul la timp pentru lansarea clipului Coma din noiembrie 2017. Dacă îl întrebi pe Cătălin Rulea, omul care ne-a ajutat cu înregistrarea și mixarea sunetelor, probabil că cea mai mare provocare a fost atunci când s-a întâlnit cu ursul în pădurea în care înregistra J

Au fost momente când aţi fost şi voi surprinşi de realitate?

Au fost momente în care am aflat mai multe despre situația pădurilor virgine de la noi din țară și în care am simțit o deznădejde acută, o tristețe greu de egalat. Dar asta ne-a și împins înainte – ne-am dat seama că trebuie să facem tot ce putem pentru a ajuta organizații precum Greenpeace România.

Cum alegeţi trupele cu care colaboraţi în acest moment?

Am vrea ca ele să ne aleagă pe noi J Sunetele pădurilor sunt oferite gratuit pe www.uncut.ro și orice trupă poate să le descarce și să le integreze în piesele lor.

Ce se va întampla diferit în proiect odată cu asocierea cu Pelicam?

Pelicam ne-a ajutat să ducem campania un pic mai departe de păduri, să ajungem la Tulcea, unde problemele sunt altele, și să dăm startul unor noi tipuri de parteneriate cu evenimente unde sunetele pădurilor pot să se facă auzite.

Ce vă doriţi de la această campanie?

Ce ne-am dorit de la bun început, un obiectiv pentru care Greenpeace România și alte agenții de mediu luptă de ani buni: un cadru legislativ clar cu privire la pădurile virgine din România și protejarea acestora. Pentru asta trebuie să facem presiune pe autorități, motiv pentru care puteți semna o petiție în acest sens pe www.uncut.ro

Cum vreţi să fie percepută agenţia in piaţă?

Inovativă, inteligentă, implicată. Vrem să fim acel partener pe care te poți baza atât pentru campanii de moment, cât și pentru proiecte de lungă durată cu miză asemenea.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.