Cum slăbești mâncând pe săturate. Tips & tricks! Cum slăbești mâncând pe săturate. Tips & tricks!
Dietele drastice sunt, de cele mai multe ori, nu doar greu de urmat, dar și periculoase, pe termen lung, pentru starea de sănătate a... Cum slăbești mâncând pe săturate. Tips & tricks!

Dietele drastice sunt, de cele mai multe ori, nu doar greu de urmat, dar și periculoase, pe termen lung, pentru starea de sănătate a organismului. În dorința de a da js câteva kilograme în scurt timp, multe persoane își privează corpul de ingredienți nutritivi necesari, consumând cât mai putine calorii fără a-i oferi acestuia vitaminele și mineralele necesare pentru o bună funcționare.

Dietele drastice nu doar că ne pot afecta sănătatea, dar reprezintă și un motiv în plus de stres. Suntem tentați să mâncăm mai mult decât ne propunem, iar starea de foame de peste zi ne împiedică să ne relaxăm și să ne derulăm activitățile zilnice.

Tocmai de aceea, un program sănătos de revenire în formă presupune, pe lângă sport alături de antrenori cu experiență, și un plan nutrițional echilibrat, gândit să aibă rezultate pe termen lung, dar să nu agreseze organismul.

Această filosofie stă la baza conceptului Bodyshape Transformation Center din București, program ce îmbină antrenamentele de grup, ghidate de antrenori experimentați, cu plan nutrițional și, în mod cu totul nou, cu coaching-ul pe partea de motivatie & mindset.

Răzvan Stratulat, antrenor la Bodyshape Transformation Center, ne dezvăluie cum putem slăbi sănătos având un plan alimentar bogat în produse sățioase.

„Știu că una din marile probleme cu care te confrunți atunci când îți propui să slăbești și începi o dietă este “senzația permanentă de foame”, așa că m-am gândit să te ajut să reușești să slăbești “mâncând pe săturate”. Poți aborda o dietă bazată în cea mai mare parte pe fibre. Este o alternativă la regimurile de slăbit restrictive. Aceste alimente sunt sărace în calorii și carbohidrați. Fibrele se regăsesc în alimente precum:

Fructe: mere, pere, kiwi, căpșuni, mango, fructe de pădure, caise. Pentru că au o mare cantitate de fibre, le putem mânca mai des și în cantități mai mari decât alte fructe bogate în zaharuri și carbohidrați.

Legume: varză, conopidă, broccoli, morcovi, roșii, usturoi, dovlecel, mazăre, linte. Legume pe care le putem servi crude (unele dintre ele), fierte sau chiar la grătar si cu care putem forma o porție sățioasă de mâncare fără a ne fi teama că vom lua în greutate.

Cereale: orez brun, orz, ovăz, tărâțe”, spune antrenorul.

„Este indicat însă ca orice dietă să fie recomandată și supervizată de specialist. Fiecare suntem unici  în felul nostru, iar planul nutrițional trebuie să fie personalizat. Noi la Bodyshape avem grijă să îmbinăm cu succes antrenamentele eficiente, cu planul nutrițional personalizat și cu servicii de personal coaching, pentru ca rezultatele să fie maxime și durabile pentru fiecare în parte”, declară Irina Alionte, fondatoarea conceptului Bodyshape Transformation Center.

În doar un an, La Bodyshape Transformation Center (Str. Nicolae Caramfil 71-73, București) mii de bucureșteni au dat jos, de la sosirea conceptului în România, peste 3000 de kilograme și 20.000 de centimetri din talie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.