Kiddo Play Academy deschide cel de-al doilea loc de joacă din București Kiddo Play Academy deschide cel de-al doilea loc de joacă din București
Kiddo Play Academy, compania specializată în divertismentul pentru copii, va deschide pe 1 Iunie cel de-al doilea loc de joacă din București, pe o... Kiddo Play Academy deschide cel de-al doilea loc de joacă din București

Kiddo Play Academy, compania specializată în divertismentul pentru copii, va deschide pe 1 Iunie cel de-al doilea loc de joacă din București, pe o suprafață de aproximativ 1.200 mp, în centrul comercial ParkLake. Negocierile de închiriere au fost consiliate de către compania de consultanță imobiliară Colliers International Romania.

„În ultima perioadă, centrele comerciale, indiferent de mărimea sau de poziționarea acestora, alocă o suprafață din ce în ce mai mare zonei de entertainment. Pe alocuri, sunt investite sume importante pentru reamenajarea acestora. Doar un cinematograf și un mic loc de joacă, într-un proiect care se dorește dominant, nu mai satisfac cerințele clienților. Centrul comercial ParkLake este vizitat de un număr foarte mare de familii, iar apropierea față de parc creează un mix interesant de activități atât în interior, cât și în exterior. Prin includerea Kiddo Play Academy în mixul de chiriași, ParkLake Shopping Center urmează direcția dezvoltării mallurilor, devenind o destinație pentru petrecerea timpului liber”, a declarat Venera Munjev, Senior Associate Retail Agency în cadrul Colliers International Romania.

Kiddo Play Academy este un loc de joacă cu un concept unic și inovator denumit EDUTAINMENT (educational entertainment). Creat special pentru copii, aceștia își pot dezvolta abilitățile, talentele și cunoașterea exact așa cum le place lor – prin joacă și experiențe noi. Noua locație se adaugă celei deja cunoscute din zona de nord a Bucureștiului (în Băneasa Shopping City), deschisă din 2014, pe o suprafață de 1.200 mp. Antreprenorii din spatele proiectului sunt Cristina Alexandru-Sucu și Vlad Alexandru.

Noua locație din ParkLake Mall va fi inaugurată la 1 Iunie la etajul 1, pe o suprafață de 1.200 mp, având natura ca tematică. Aceasta reia o parte dintre atracțiile din Băneasa, dar va aduce multe elemente și experiențe noi. Se vor regăsi, în formă adaptată, climbing mania (zona de cățărare) în care cei mici vor putea escalada un vrej uriaș de fasole, adventure softplay (structură cu obstacole îmbrăcată în burete) care va încorpora și un donut-slide (tobogan cu saltele) sau lasermaze (labirintul de lasere). Una dintre atracțiile noi va fi zona de mini-bowling, special concepută pentru copii. Locația va include și un restaurant cu un meniu bazat pe preparate sănătoase și o zonă de bar, ca element de relaxare pentru părinţi. Cu o capacitate de 300 de copii în același timp, spațiul se pretează pentru organizări de petreceri aniversare, serbări școlare sau evenimente corporate, cu zone special amenajate pentru acestea.

„Am ales ParkLake pentru prima extindere, în primul rând pentru că suprafața generoasă a spațiului ne permite să păstram formatul din Băneasa și atracțiile de bază, pe lângă elementele de noutate. În plus, prin apropierea față de parc, le oferim copiilor un loc în care să își continue joaca în interior, cu ușurință. De asemenea, împărtășim cu ParkLake preocuparea pentru siguranță, calitate și igienă, aspecte care trec înainte de orice altceva atunci când vine vorba despre copii”, a declarat Cristina Alexandru-Sucu.

Cătălin Cucian, ParkLake Shopping Centre Manager, afirmă la rândul său: ,,Suntem încântați să avem o zonă de divertisment de dimensiuni mari cum este Kiddo, care se deschide în centrul nostru într-o zi atât de specială. Această inaugurare întărește eforturile noastre dedicate construirii unei oferte distincte pentru vizitatorii noștri și diversificării variantelor de petrecere a timpului liber. ParkLake a transformat deja cartierul Titan într-o destinație atractivă de cumpărături cu oferta sa modernă și exclusivă de chiriași, iar această nouă deschidere reprezintă un alt pas înainte în construirea unui mix distinctiv pentru a crea experiențe de neuitat, dincolo de shopping”.

Pe măsură ce piața de retail se maturizează, iar extinderea nu mai este principalul obiectiv, ne așteptăm ca mallurile și chiriașii să urmărească renovări pentru a îmbunătăți experiența clientului prin încorporarea mai multor elemente tehnologice și nu numai.

„Noile proiecte de entertainment includ atât spații în interior, dar și în exterior. Mai mult, majoritatea cinematografelor încep să ofere conținut alternativ (teatru, expoziții, concerte etc.), pe lângă filmele clasice. Spațiile de joacă sunt din ce în ce mai mari și mai diversificate, iar oferta se completează cu săli de jocuri electronice, curse de mașini, pereți de escaladă, escape rooms sau laser rooms. A devenit, de asemenea, o prioritate calitatea acestor spații dedicate timpului liber. Ne dorim cu toții concepte și echipamente noi, pe care nu le-am mai întâlnit până acum”, a încheiat Venera Munjev.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.