BOSS și-a prezentat un nou concept de magazin în București BOSS și-a prezentat un nou concept de magazin în București
Zilele trecute, BOSS și-a deschis noul magazin BOSS în București, situat pe Calea Victoriei, în inima centrului istoric al Bucureștiului. La petrecerea exclusivistă, peste 250... BOSS și-a prezentat un nou concept de magazin în București

Zilele trecute, BOSS și-a deschis noul magazin BOSS în București, situat pe Calea Victoriei, în inima centrului istoric al Bucureștiului. La petrecerea exclusivistă, peste 250 de invitați din lumea de afaceri, de media, film, televiziune, modă și muzică au explorat noul interior într-o atmosferă relaxată.

Aceștia au fost întâmpinați de Adrian Gică, partenerul de afaceri al companiei HUGO BOSS, și de Jesper Gustafsson, Director International Markets & WHS Switzerland, care le-a vorbit despre noua colecție de vară 2018, intitulată Summer of Ease, și despre noul concept de magazin.

În plus, cei prezenți s-au putut delecta cu cocktailuri pregătite special pentru eveniment de către Hendrick’s Gin, brand distribuit de grupul Alexandrion. Mai mult, transportul vedetelor a fost asigurat de către Automobile Bavaria Group.

Conceptul noului magazin oferă o atmosferă familiară, primind clienții în lumea BOSS. Materialele calde și rezidențiale pentru dulapurile din lemn, zonele de lounge generoase și confortabile, luminatoarele integrate, precum și podelele de granit sporesc atmosfera primitoare. Efectul general este unul elegant, iar jocul dintre contrastele de culori și liniile clare conferă magazinului un aspect modern și rafinat.

Având un spațiu comercial total de 195 de metri pătrați, noul magazin BOSS oferă cele mai recente colecții Primăvară/Vară 2018 BOSS Menswear și BOSS Athleisure, inclusiv pantofi și accesorii.

HUGO BOSS este unul dintre liderii segmentului premium și de lux de pe piața globală de îmbrăcăminte și se concentrează pe dezvoltarea și comercializarea de modă premium și accesorii pentru bărbați și femei. Având sediul în Metzingen și aproape 14.000 de angajați, compania a generat vânzări nete de 2,7 miliarde EUR în anul fiscal 2017, devenind astfel unul dintre cei mai profitabili producători de îmbrăcăminte din lume.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.