5 tips & tricks pentru a reveni în formă pentru vară 5 tips & tricks pentru a reveni în formă pentru vară
În fiecare an, în această perioadă, sălile de fitness sunt pline de noi membri care doresc să obţină corpul „gata pentru plajă” la timp... 5 tips & tricks pentru a reveni în formă pentru vară

În fiecare an, în această perioadă, sălile de fitness sunt pline de noi membri care doresc să obţină corpul „gata pentru plajă” la timp pentru vară. Vizităm zilnic gym-urile, încercând să găsim antrenamentul perfect de „30 de zile până la un trup ideal” şi o dietă potrivită care promite să ne facă să arătăm fabulos până când va trebui să îmbrăcăm costumul de baie.

Nu este nimic greşit în dorinţa de a fi în formă pentru vară, dar este important să facem acest lucru într-o manieră sănătoasă, care să promoveze sănătatea în ansamblu şi să nu ne împingă spre o dietă nesănătoasă sau spre o problemă cauzată de antrenamentele prea intense.

Life Care ţi-a pregătit  gamă de produse Life Impulse special concepută pentru îmbunătăţirea generală a stării de bine, detoxifiere şi imunitate. Toate produsele conţin ingrediente naturale, fără parabeni sau coloranţi.

Iată 5 tips&tricks care te vor ajuta să începi vară într-o formă maximă.

  1. Alege alimente sănătoase

Există nenumărate alimente care sunt nocive organismului şi care pot fi foarte uşor înlocuite. De exemplu, zahărul alb nu îţi aduce niciun beneficiu, în schimb îţi aduce foarte multe calorii în plus, astfel, el putând fi substituit de mierea de albine sau siropul de arţar.  Poţi apela, de asemenea, la faina de soia în locul celei din grâu. Alege întotdeauna produse care să conţină vitamine şi minerale dozate în aşa fel încât să asigure o masă echilibrată şi plină de nutrienţi.

  1. Nu te rezuma la dietă. Doar mănâncă sănătos

Dacă începi o dietă, la un moment dat va ajunge la sfârşit, însă, tu îţi doreşti o schimbare pozitivă, sănătoasă, fără efect de yo-yo. Îmbunătăţeşte-ţi relaţia cu alimentele şi învaţă cum să te hrăneşti corect! Nu este nevoie să mănânci doar salate toată vara, trebuie doar să ştii cum să combini alimentele.

Pentru zilele prea obositoare, în care timpul pentru mâncat este limitat, există alte opţiuni la fel de sănătoase: shake-urile.
Life Care îţi propune 2 variante de shake-uri pentru o alimentaţie corectă. Life Impulse® Form Shake cu aromă de ciocolată şi Life Impulse® Form Shake cu aromă de vanilie sunt două shake-uri sănătoase şi gustoase pe post de mic dejun, prânz sau cină, în funcţie de preferinţe, care acoperă toate gusturile. Combinaţia de vitamine, minerale şi alţi nutrienţi valoroşi poate ţine cu succes locul unei mese nesănătoase, dar totodată ajută la menţinerea unei greutăţi optime. Sunt produse vegetariene şi nu conţin zahăr sau îndulcitori.
Se prepară foarte uşor, fiind o variantă excelentă când pur şi simplu nu mai ai chef de gătit. Pentru o porţie, se amestecă 5 linguriţe (20g) cu 200 ml de lichid (lapte de soia, lapte de 1,5% sau iaurt degresat sau suc de fructe proaspăt fără zahăr). Imaginaţia ta poate crea mult mai multe combinaţii care să-ţi gâdile papilele gustative!

  1. Gândeşte dincolo de costumul de baie. Focusează-te pe un stil de viaţă sănătos

O alimentaţie corectă şi exerciţiile fizice regulate nu te vor face doar să arăţi bine – ci, un stil de viaţă sănătos te va face să te simţi şi mai bine. Deci, în timp ce obți corpul mult visat, poate deveni un bun punct de plecare pentru un stil de viaţă potrivit. Dacă perspectiva ta este să te concentrezi asupra modului în care te simţi mai mult decât pe modul în care arăţi, vei avea o şansă mult mai mare de a îţi menţine obiectivele şi de a fi sănătos pe termen lung. Cu cât te vei simţi mai energic şi mai productiv, cu atât vei dori să continui să faci lucrurile care contribuie la bunăstarea ta. Trăieşte o viaţă care se simte bine din interior, nu doar una care arată bine într-un costum de baie.

  1. Dormi suficient 

Lipsa somnului modifică modul în care creierul funcţionează. Acest lucru poate îngreuna să faci alegeri sănătoase şi să reziste alimentelor tentante. Orele nedormite afectează în mod direct activitatea în lobul frontal al creierului. Lobul frontal este responsabil de luarea deciziilor şi auto-control. În plus, se pare că centrele de recompensă ale creierului sunt mai stimulate de alimente atunci când suntem obosiţi. Prin urmare, după o noapte albă, nu numai că un castron de îngheţată va părea mult mai tentat, dar îţi va fi greu să te şi autocontrolezi. Mai mult, unele cercetări au demonstrat că lipsa somnului poate creşte afinitatea pentru alimente bogate în calorii, carbohidraţi şi grăsimi.

  1. Nu te compara cu alte persoane

Este bine să fii în concurenţă amicală cu prietenii tăi de la sală. Nu este în regulă atunci când eşti atât de procupat să fii cel mai bun încât te descurajezi dacă cineva te întrece. Fiecare este diferit. Corpurile vin în toate formele şi dimensiunile, cu diferite rate metabolice, procente de grăsime corporală şi capacităţi. Cel mai bun lucru pe care trebuie să-l faci este să îţi judeci propriul progres. Dacă sesizezi un progres faţă de ultima lună sau săptămâna, atunci eşti pe drumul cel bun.

Există atât de multe alte lucruri uimitoare de care să te bucuri în această vară. Nu pierde zilele  în diete şi in obsesia antrenamentului încercând să ajungi la o imagine a perfecţiunii. Iubeşte-te, acceptă-te, ai grijă de tine însăţi şi bucură-te de sezon.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.