SKECHERS lansează în România o ediție limitată a modelelor D’LITES SKECHERS lansează în România o ediție limitată a modelelor D’LITES
Începând din luna iulie a acestui an, SKECHERS aduce și în România colecția Skechers x One piece, o ediție limitată a modelelor D’Lites inspirată... SKECHERS lansează în România o ediție limitată a modelelor D’LITES

Începând din luna iulie a acestui an, SKECHERS aduce și în România colecția Skechers x One piece, o ediție limitată a modelelor D’Lites inspirată de personajele serialului japonez One Piece, unul dintre cele mai longevive anime-uri.   

Disponibilă inițial doar în Coreea de Sud și China, colecția va ajunge vara aceasta și în România în 6 variante de culori, fiecare dintre acestea reprezentând un personaj din serialul anime One Piece: Luffy, Chopper, Sanji, Zoro, Law și Doflamingo. Încălțămintea va fi disponibilă atât în magazinele Skechers, cât și în magazinele de specialitate din România.

Skechers a lansat pantofii chunky în urmă cu două decenii prin colecțiile Skechers Energy și Skechers Stamina. Stilul acestora a evoluat treptat, iar în 2007 compania a introdus pe piață modele Skechers  D’Lites. Cu toate că această colecție beneficia deja de un public fidel, vânzările au crescut semnificativ pe piața din Asia în ultimii doi ani, o dată cu dezvoltarea curentului K-Pop. În 2017, compania a relansat această gamă într-o variantă mai ușoară, pentru a sărbători aniversarea a 10 ani de activitate.

„Asocierea dintre unul dintre cele mai longevive serii de anime, One Piece, și unul dintre modelele noastre emblematice, a rezonat foarte bine cu publicul din Coreea de Sud și China, un public definitoriu în setarea noilor tendințe, care a caracterizat această colecție ca fiind un must-have în acest an”, a menționat Michael Greenberg, Președinte Skechers.

Scrisă și ilustrată de Eiichiro Oda, One Piece este cea mai bine vândută bandă desenată din istorie, înregistrând peste 430 de milioane de copii la nivel internațional. În 1997 manga a fost transformată într-o serie anime generând peste 830 de episoade și 15 filme. Urmărind aventurile căpitanului Monkey D. Luffy și a echipajului de pirați Pălărie de Paie, fanii sunt conduși într-o călătorie fascinantă într-un univers imaginar. Fenomenul One Piece încă reușește să captiveze atenția publicului cu vârste diverse, povestea depășind granițele producției de film și televiziune și fiind ulterior transpusă atât în jocuri video, precum și într-un parc tematic din Japonia.

„Suntem încântați să colaborăm cu Skechers, un brand de încălțăminte recunoscut la nivel mondial, pentru lansarea acestei colecții în Europa, o inițiativă pe care o considerăm unică și de-a dreptul incitantă pentru industria modei. Skechers D’Lites reflectă o tendință care a fascinat o întreagă lume și cum fanii noștri sunt într-o continuă căutare de aventuri, asemenea personajelor din One Piece, credem că acest parteneriat este răspunsul perfect la cerințele lor. Suntem încrezători că efortul comun al companiilor noastre va determina succesul acestui parteneriat”, a declarat Ryuji Kochi, președintele Toei Animation Europa.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.