Rompetrol, gazda unei petreceri cu tematica Abba, in statiile de pe autostrada A2 Rompetrol, gazda unei petreceri cu tematica Abba, in statiile de pe autostrada A2
Rompetrol da startul sezonului estival cu 2 petreceri care vor avea tematica Mamma Mia, in week-end-ul 27-28 aprilie, pentru a sarbatori finalizarea lucrarilor de... Rompetrol, gazda unei petreceri cu tematica Abba, in statiile de pe autostrada A2

Rompetrol da startul sezonului estival cu 2 petreceri care vor avea tematica Mamma Mia, in week-end-ul 27-28 aprilie, pentru a sarbatori finalizarea lucrarilor de rebranding interior la statiile de pe autostrada A2.

Cele 5 statii Rompetrol aflate pe autostrada A2 au trecut printr-un process complet de rebranding, pentru a oferi clientilor o experience autentica hei, o pauza revitalizanta cu produse gustoase. Partea de servicii pentru aceste statii este adaptata nevoilor clientilor din timpul pauzelor pe care acestia le iau in decursul calatoriilor, atat pentru momentele in care se grabesc, cat si atunci cand isi doresc sa petreaca cateva momente relaxante, inainte de a porni din nou la drum.

Astfel, vineri, 27 aprilie (intervalul 18:00 – 22:00) si sambata, 28 aprilie (intervalul 08:00 – 13:00), conducatorii auto sunt asteptati la prima statie Rompetrol de pe A2, km 88, sensul spre Constanta, pentru a da startul mini-vacantei de 1 mai cu o petrecere tematica inspirata de musicalul Mamma Mia, care va fi lansat in aceasta vara in Romania.

Rompetrol Downstream a pregatit suprize si numeroase premii pentru cei care vor vizita statia, inclusiv invitatii duble la show-ul Mamma Mia care va avea loc la Sala Palatului pe 27 mai.

Musicalul Mamma Mia, un fenomen mondial, este o premiera pentru publicul romanesc, intrucat va fi primul musical de pe Broadway care ajunge in Romania, produs 100% independent, si va include spectacole in orasele principale.

“Pauzele pe care le oferim clientilor nostri sunt revitalizante, ofera carburant si servicii gastro de calitate, dar in acelasi timp un moment important de relaxare, un stimulent sanatos, care le ofera energia de a-si continua drumul catre destinatiile dorite. Speram ca evenimentul sa fie unul de succes si sa fie cel care va da startul sezonului estival”, a declarat Gabriela Budisteanu, Chief Marketing Officer, KMG Rompetrol.

Sub sloganul “Rompetrol – ajungi mai departe”, aceasta actiune continua serie de pauze revitalizante oferite de Rompetrol, prin oferirea de noi experiente, atat prin magazinele statiilor de carburant, prin calitatea produselor gastro oferite in restaurantele hei cat si prin ospitalitatea si amabilitatea angajatilor sai.

Rompetrol Downstream, membra a KMG International, opereaza in Romania o retea de 141 statii statii carburant premium (combinand nevoile si asteptarile clientilor cu cele mai bune solutii tehnice) si peste 700 puncte de distributie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *