Cererea pe serviciile de team building crește cu 20%, anual Cererea pe serviciile de team building crește cu 20%, anual
Crește interesul companiilor din România pentru pregătirea și fidelizarea angajaților. Dovadă stă cererea pe serviciile de team building, care a crescut cu 20% pe... Cererea pe serviciile de team building crește cu 20%, anual

Crește interesul companiilor din România pentru pregătirea și fidelizarea angajaților. Dovadă stă cererea pe serviciile de team building, care a crescut cu 20% pe an, din 2014 încoace, anunță HPDI, companie specializată în dezvoltarea resurselor umane prin programe de training, coaching, team building, consultanță și strategie.

Companiile mari sunt interesate, în principal, de programele ce implică lucrul în echipă, dezvoltarea creativității și a gândirii strategice, relaționarea cu ceilalți membri ai echipei și reducerea efectelor negative a competitivității între colegi. 4 din 5 companii care apelează la astfel de servicii se întorc pentru consolidarea rezultatelor, prin accesarea a cel puțin încă un program pe an.

La finalul fiecărui team building, echipa HPDI oferă un raport cu problemele identificate în timpul fiecărui program în parte. Sunt probleme punctuale, care țin de modul în care relaționează membrii echipei și provocările pe care le întâmpină. Mai mult de jumătate dintre clienți aleg să remedieze disfuncțiile identificate și prin accesarea unor programe de training integrate, suplimentar team building-urilor, tocmai din dorința de a spori performanța, susține Petru Păcuraru, reprezentant HPDI.

Dacă firmele mari apelează la programele de team building cu obiectivul de a îmbunătăți munca în echipă, companiile mici sunt interesate de programe care să ajute la sudarea relațiilor între angajați în afara biroului, prin activități distractive. În acest context, al necesităţii separării activității de team building în două divizii, una fiind specifică pentru companiile mici, a luat naștere Team FUN.

“În 2017, 3 din 10 firme care au solicitat servicii de team building aveau sub 100 de angajați și nevoi diferite față de companiile mari, așa că am elaborat concepte dedicate, care să răspundă nevoilor punctuale, respectând deviza noastră: de la grup, la echipă, şi în care am concentrat experienţa şi expertiza noastră. Dacă la nivelul HPDI am dezvoltat programe premium de team building, de o zi, personalizabile în funcție de obiectivele clientului, la Team FUN ne-am concentrat pe diverse concepte de activități sportive, de construcție, treasure hunt, teatru sau dans, desfășurate într-o jumătate de zi”, susține Mădălina Barbu, reprezentant Team FUN.

Timpul și banii sunt cele mai importante resurse pentru o companie mică, aşa că echipa Team FUN a creat o platformă care să scurteze și să ușureze procesul de selecție a programului dorit, oricine accesează site-ul putând să afle cât costă un team building, în funcție de numărul de participanți și activitățile selectate.

O firmă mică, cu un număr mediu de 30 de angajați, plătește undeva la 1.200 de euro pentru o activitate de o jumătate de zi de team building, deci un cost mediu de 40 de euro/participant. Pe măsură ce numărul participanților crește, costul per persoană scade, ajungând ca o companie cu 100 de angajați, de exemplu, să aibă de achitat 3.500 de euro pentru același tip de activitate. Pe lângă programele propriu-zise, putem veni în întâmpinarea companiilor și cu servicii conexe, precum DJ, fotograf, cazare, masă, transport”, adaugă Mădălina Barbu, reprezentant Team FUN.

Cererea pentru programele de team building de o jumătate de zi s-a dublat în aprilie, față de primele trei luni ale anului. Astfel, Team FUN are deja rezervat 60% din calendar până în luna iulie. Compania se așteaptă la cel puțin 1.500 de participanți la aceste programe, până la finalul anului.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.