Hotel Epoque este primul hotel din Romania care devine membru Relais & Châteaux Hotel Epoque este primul hotel din Romania care devine membru Relais & Châteaux
Hotel Epoque anunta cu mandrie afilierea la Relais & Châteaux, cea mai prestigioasa asociatie de ospitalitate din lume. Lider consacrat al segmentului de cinci... Hotel Epoque este primul hotel din Romania care devine membru Relais & Châteaux

Hotel Epoque anunta cu mandrie afilierea la Relais & Châteaux, cea mai prestigioasa asociatie de ospitalitate din lume. Lider consacrat al segmentului de cinci stele boutique, Epoque este primul hotel din Romania care devine membru Relais & Châteaux.

Fondată în 1954, Relais & Châteaux este asociaţia formată din 550 de hoteluri şi restaurante cu caracter unic din intreaga lume, operate independent, ale caror proprietari au in comun pasiunea pentru afacerea lor şi dorinţa de autenticitate în relaţia cu oaspeţii. Proprietatile afiliate Relais & Châteaux se disting prin servicii impecabile, gastronomie exceptionala si o abordare expresiva si distincta a conceptului “art de vivre”. Viziunea Relais & Châteaux este aceea de a proteja si promova bogatia si diversitatea culturii gastronomice si a traditiei ospitalitatii, consacrand “l’Art de vivre” ca fiind cea de a 10a arta.

Epoque este un boutique hotel cu un concept unic pe piata locala, reunind toate atributele ospitalitatii de lux: spatii de cazare ample, exclusiv de tip apartament, un restaurant de gastronomie franceza, un SPA cu minunate facilitati de recreere si un centru de evenimente premium. Motto-ul “Retreat in the heart of the city” evoca o oaza de confort si seninatate chiar in inima Bucurestiului. Arhitectura Epoque, realizata in stil clasic francez, propune un tribut epocii Micului Paris, in timp ce interioarele dezvaluie o interpretare contemporana a stilului Neo-Romanesc tipic primei jumatati a secolului XX, mizand pe atribute nationale si autentice.

“Relais & Châteaux reuneste individualitati puternice, care au in comun entuziasmul dar si disciplina ospitalitatii, si impartasesc aceeasi viziune. <Hotelierii trebuie sa vorbeasca din inima> a fost recomandarea fondatorilor asociatiei, si ea ramane la fel de actuala peste mai bine de 60 de ani. Astfel, la Epoque am descoperit vocatia pentru autenticitate si sinceritate, precum si pasiunea pentru arta de a servi. Epoque isi propune sa isi rasfete si sa isi surprinda fiecare dintre oaspeti cu experiente customizate, la fiecare sedere. Suntem foarte bucurosi sa le uram bun venit in familia Relais & Châteaux”, spune Johan Creytens, Area Delegate for Benelux, Eastern Europe & Scandinavia at Relais & Châteaux.

“Suntem incantati sa numim Epoque <membru al Relais & Châteaux> si sa afisam apartenenta la cea mai prestigioasa asociatie hoteliera din lume. Momentul in care am fost invitati sa aderam ne-a onorat si ne-a bucurat, cu atat mai mult cu cat am simtit ca aceasta asociere ne reprezinta pe deplin. Ca hotelier pasionat, am urmarit activitatea Relais & Châteaux de-a lungul anilor, si am admirat faptul ca promoveaza excelenta in ospitalitate, dar mai ales faptul ca se defineste prin l’art de vivre. “L’art de vivre” este si parte integranta din filosofia Epoque, iar fiecare pas din dezvoltarea noastra este expresia aceleiasi misiuni: de a oferi oaspetilor nostri experiente exceptionale de ospitalitate si gastronomie. Afilierea Epoque la Relais & Châteaux reprezinta o invitatie personala adresata clientilor obisnuiti cu standardele de excelenta ale asociatiei si membrilor clubului 5C, dar si o deschidere a Bucurestiului catre faimoasele Routes du Bonheur, itinerariile revelatie propuse de Relais & Châteaux oaspetilor sai”, declara Diana Popescu, CEO Hotel Epoque.

Procedura de aderare la Relais & Châteaux este complexa si etapizata, reunind peste 300 de criterii de analiza, structurate conform valorilor fundamentale ale asociatiei: Local focus, ceea ce evidentiaza caracterul unic al fiecarei proprietati ca expresie a contextului sau istoric si cultural; Sharing, daruirea si implicarea directa a proprietarului in relatie cu oaspetii si cu personalul, Commitment: contributia constanta si durabila a fiecarei entitati la promovarea traditiei ospitalitatii; Humanity: respectul pentru oamenii care participa la cultura si viata de zi cu zi a proprietatii.

Etapele procesului includ: multiple evaluari ale comisiilor de inspectori Relais & Châteaux, audituri de calitate realizate cu caracter anonim, recenziile oaspetilor clubului 5C, analiza rapoartelor de catre departamentul de calitate de la Paris si votul comitetului director. Din cele aproximativ 120 proprietati inspectate anual, numai o patrime din acestea devin membri Relais & Châteaux la finalizarea procesului de selectie. Odata devenit membru, asociatia utilizeaza propriile instrumente de urmarire a parametrilor de calitate si realizeaza rapoarte trimestriale de satisfactie a clientilor.

Beneficiile membrilor includ: accesul la segmentul specific de clienti Relais & Châteaux, sistem propriu de rezervari directe, platforma proprie de recrutare a celor mai buni candidati pentru echipele proprietatilor membre, academie de formare directa sau online si accesul la intreaga infrastructura de comunicare si promovare specifica brandului Relais & Châteaux.

Comunitatea Relais & Chateaux numara peste 550 proprietati in intreaga lume si are peste 2 milioane de clienti pe an, al caror grad de fidelitate este de peste 60%. Clientii provin in principal din Statele Unite si Europa, astfel: 32% USA & Canada, 15% UK & Irlanda, 13% Franta, 8% Germania & Austria, 4% Benelux, 3% Italia, 6% Japonia & Asia. Media innoptarilor anuale este 15-20, iar durata medie a unui sejur de 3,8 zile. Selectul club al clientilor 5C (Caractère, Courtoisie, Calme, Charme et Cuisine) numara peste 13000 de membri activi.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.