Tommy Hilfiger, parteneriat cu echipa de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport Tommy Hilfiger, parteneriat cu echipa de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport
Tommy Hilfiger anunță un parteneriat strategic de durată cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport, campioni mondiali de Formula 1 patru ani la rând. Începând cu sezonul... Tommy Hilfiger, parteneriat cu echipa de Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Tommy Hilfiger anunță un parteneriat strategic de durată cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport, campioni mondiali de Formula 1 patru ani la rând. Începând cu sezonul 2018, TOMMY HILFIGER va fi partenerul oficial pentru îmbrăcăminte a Mercedes-AMG Petronas Motorsport, ducînd mai departe moștenirea de sponsorship pe care Tommy Hilfiger a îmbrățisat-o încă de la fondarea brandului.

Parteneriatul cu cea mai renumită echipă Formula 1 la nivel mondial și liderul inovației auto subliniază viziunea lui Tommy Hilfiger de a eleva și dezvolta brandul în piețe cheie pentru viitoarea generație de consumatori TOMMY HILFIGER.

„De prima dată când am asistat la o cursă de Formula 1, am fost fascinat de lumea sporturilor cu motoare,” a declarat Tommy Hilfiger. „Să reintru în arenă împreună cu campionii mondiali, Mercedes-AMG Petronas Motorsport și echipa lor, este un mod incredibil de a îmbina moda și Formula 1. Recunosc pasiunea, spiritul și imboldul pe care echipa Mercedes-AMG Petronas Motorsport le investește în fiecare cursă. Tocmai aceste calități, pe care le împărtășim, mă entuziasmează în parteneriatul nostru pentru sezonul următor.

În ultimele patru sezoane de Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport a câștigat campionatele mecanicilor și piloților, cu pilotul britanic Lewis Hamilton, care a câștigat al patrulea titlu de Campion Mondial în 2017 și cu pilotul finlandez, locul trei în 2017, Valtteri Bottas.

Pe parcursul parteneriatului de lungă durată, TOMMY HILFIGER va fi Partenerul Oficial pentru Îmbrăcăminte, oferind echipei ținutele office pentru mai mult de 1500 de persoane care formează echipa Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Logo-ul TOMMY HILFIGER va fi amplasat atât pe mașinile din 2018 ale echipei de curse, care vor fi lansate pe 22 februarie 2018, pe pista Silverstone, din Marea Britanie, cât și în interiorul garajului Mercedes-AMG Petronas Motorsport și pe alte accesorii de pe marginea pistei.

„Parteneriatul cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport este o celebrare a angajamentului nostru de a păstra tehnologia și inovația la baza afacerii noastre,” a declarant Daniel Grieder, CEO Tommy Hilfiger Global și PVH Europa. „Ne mândrim cu faptul că ne parteneriem cu organizații care sunt cele mai bune în industriile în care activează și care împărtășesc pasiunea noastră de a atrage și menține cele ma bune echipe din domeniu. Suntem încântați să stimulăm audiența incredibilă pe care Formula 1 o are la nivel mondial, în timp ce continuăm să construim reputația globală a brandului și să aducem TOMMY HILFIGER către noi publicuri.”

„Suntem încântați să îl primim pe Tommy Hilfiger la Mercedes-AMG Petronas Motorsport și înapoi în lumea Formula 1,” a spus Toto Wolff, Team Principal & CEO, Mercedes-AMG Petronas Motorsport. „E întotdeauna emoționant să intrăm într-un parteneriat nou, în special când atinge o zonă cheie a imaginii echipei noastre; sunt convins că ne va revitaliza brandul și că va schimba percepția asupra noastră, în sezonul viitor. Suntem nerăbdători să vedem cum va îmbrăca Tommy Hilfiger echipa în acest sezon și să le reveleze fanilor de Formula 1 planurile lui.”

Fotografiată de Mikael Jansson, colecția integrată pentru bărbați TOMMY HILFIGER, împreună cu campania, celebrează îmbinarea modei cu Formula 1, iar Tommy Hilfiger și Mercedes-AMG Petronas împărtășesc spiritul inovator și imboldul de a avea success ca echipă. Filmele de prezentare, printurile, aparițiile online și panourile OOH vor fi lansate la nivel global în primăvara lui 2018 și vor fi susținute de activările unice care continuă să demonstreze perspectiva unică a brandului asupra sportului, divertismentului și culturii pop.

Campania TOMMY HILFIGER pentru colecția bărbătească va merge alături de publicitatea dedicată colecției pentru femei, care de asemenea combină elemente de modă și Formula 1 și este creată alături de Gigi Hadid, supermodelul international și ambasadorul brandului global Tommy Hilfiger.

Moștenirea de brand a lui TOMMY HILFIGER este strâns legată de colaborări cu staruri din sport și cultura pop. Istoria lui Tommy Hilfiger cu Formula 1 a început cu sponsorizarea echipei Lotus, între 1991 și 1994. În 1998, TOMMY HILFIGER a devenit primul brand non-auto care a sponsorizat Ferrari, realizând uniformele pentru echipă, din care au făcut parte Michael Schumacher, campion mondial Formula 1 de șapte ori și pilotul britanic Eddie Irvine.

În anii 90, Hilfiger era și unul dintre primii designeri care a adus laolaltă moda și celebritățile, devenind pionier în a îmbrăca tineri artiști, precum Aaliyah, Mark Ronson și Usher; avându-i pe David Bowie sau Beyonce în campaniile publicitare. În ultimii ani, Tommy Hilfiger a realizat parteneriate cu campionul de tenis Rafael Nadal, supermodelul international Gigi Hadid și duo-ul de muzicieni și producători, premiat, The Chainsmokers, demonstrând angajamentul său în expansiunea audienței brandului TOMMY HILFIGER și dorința de a se conecta cu viitoarea generație de consumatori.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *