Victoria Gallery și-a extins modelul de succes în Timișoara Victoria Gallery și-a extins modelul de succes în Timișoara
Victoria Gallery și-a extins modelul de succes în Timișoara, prin deschiderea unui nou magazin în sistem de franciză, în centrul comercial Iulius Mall, la... Victoria Gallery și-a extins modelul de succes în Timișoara

Victoria Gallery și-a extins modelul de succes în Timișoara, prin deschiderea unui nou magazin în sistem de franciză, în centrul comercial Iulius Mall, la parter. Magazinul completează lista brandurilor pe care clienţii le găsesc exclusiv în mall-ul din acest oraș.

Victoria Gallery este situat la parter şi a fost inaugurat în urma unei investiții în valoare de 150.000 euro. Magazinul se desfăşoară pe o suprafaţă de 60 mp şi cuprinde o selecție de 16 branduri româneşti.

Victoria Gallery aduce mai aproape de clienţi o serie de nume din industria locală de modă și accesorii, precum: Murmur, Paisi, Andreea Raicu, Tria Alfa, AR Jewelry, Hardot, PNK Casual, Iiana, Sin on Skin, Mooncast Jewelry, Sofija Jewelry, Bardash, Baden 11, Vero Milano și EXE. Colecțiile se adresează deopotrivă femeilor și bărbaților, magazinul fiind, totodată, o destinație excelentă pentru cadouri inspirate.

Conceptul magazinului este orientat către oferirea de soluții vestimentare complete day to night, complimentate de bijuterii și accesorii moderne, realizate din aur, argint și piele. Propunerile designerilor români se înscriu în registrul casual sau sporty, însă includ și piese de seară în ediție limitată. Designul interior este minimalist şi rafinat, cu linii cromatice simple care urmăresc să pună în valoare spaţiile dedicate brand-urilor.

Magazinul Victoria Gallery a fost inaugurat în centrul Comercial Băneasa Shopping City, în septembrie 2015, sub brand-ul Victoria46, primul multibrand de lux din România, cu o experiență în fashion de peste 10 ani de zile. Grație succesului înregistrat în București, al doilea magazin a fost deschis în iunie 2016, în City Park Mall Constanța.

Planul companiei pentru 2018, datorat reacțiilor pozitive venite din partea clienților, presupune deschiderea de noi locaţii în Cluj-Napoca și Iași. „Acest concept de retail a demonstrat că funcționează foarte bine, magazinele estimând vânzări de peste 7.500 euro/mp/an”, a declarat Andreea Altay, CEO  Victoria Gallery.

Compania ia în calcul cererile venite din afara granițelor, pentru a extinde acest model de franciză în mai multe țări. Performanța brand-urilor românești merită să fie promovată în străinătate, oferindu-le astfel acestora o platformă de retail prin care pot fi prezente pe alte piețe.

Victoria Gallery  propune o selecție quality de brand-uri internaționale și designeri autohtoni, care susține dezvoltarea modei și a retail-ului românesc, unul dintre domeniile importante ale economiei naționale.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *