Lyria, prima colecție de genți slow fashion Lyria, prima colecție de genți slow fashion
100% românesc, brandul Lyria a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare odată cu lansarea celei mai noi colecții, Sophisticated Chic. Aceasta pune accent pe... Lyria, prima colecție de genți slow fashion

100% românesc, brandul Lyria a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare odată cu lansarea celei mai noi colecții, Sophisticated Chic. Aceasta pune accent pe versatilitatea accesoriului preferat al femeii oferindu-i acesteia posibilitatea de a avea trei genți într-una.

Sophisticated Chic, o colecție de genți aparte, se adresează femeii urbane, mereu în mișcare, care are nevoie de accesorii smart pentru a-și adapta ținuta în funcție de momentul zilei. Astfel, colecția-capsulă create de designerul Armina Popeanu are ca și caracteristică principală versatilitatea.

Datorită capacelor interschimbabile, acestea pot schimba complet lookul celei care poartă geanta. Astfel, o ținută office, simplă, sobră, poate deveni jucăușă cu ajutorul unui capac cu presaj sau cu piele specială, cum ar fi cea de ponei, ori de-a dreptul glam atunci când I se aplică un capac cu perle, pene și volane din piele.

Am vrut prin această colecție să venim în ajutorul femeii urbane, care are nevoie de accesorii smart, versatile. Care nu trebuie să se ducă acasă pentru a-și schimba ținuta doar pentru că seara are o petrecere, ci este suficient să schimbe capacul genții. Am pus accent pe elemente sofisticate, cum ar fi perlele sau penele pentru că orice femeie are nevoie de puțin mister și de puțină strălucire, iar gențile Lyria oferă tocmai acest lucru. Am creat astfel, un fel de partener pentru întreaga zi”, a explicat Armina Popeanu.

Noua colecție Lyria este creată în spiritul slow fashion, încurajând investiția în accesorii de calitate, cu o durată lungă de viață și ușor de purtat în orice moment al zilei.

Gențile din colecția Lyria vor fi disponibile online pe www.lyria.ro, iar prețurile vor porni de la 359 lei.

Armina Popeanu (28 de ani) este arhitect, specializat în design interior, design vestimentar și styling. De curând, Armina a dat curs unei alte pasiuni și s-a specializat în manufactura și designul pantofilor. Brandul Lyria a fost creat în urmă cu trei ani, cu o investiție inițială de 2.000 de euro.

La acel moment, brandul se concentra exclusiv pe comercializarea genților pictate cu îndemânare și pasiune de către Armina Popeanu. Din 2015 întreaga producție este internă, după achiziționarea unei mici fabrici în județul Brașov, dezvoltându-se totodată o nouă direcție și o nouă imagine pentru brand.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *