IKEA, vânzări anuale de 34,1 miliarde euro IKEA, vânzări anuale de 34,1 miliarde euro
Pentru anul financiar 2017 (1 septembrie 2016 – 31 august 2017), IKEA Group (INGKA Holding B.V și entitățile sale controlate) raportează vânzări totale de... IKEA, vânzări anuale de 34,1 miliarde euro

Pentru anul financiar 2017 (1 septembrie 2016 – 31 august 2017), IKEA Group (INGKA Holding B.V și entitățile sale controlate) raportează vânzări totale de 34,1 miliarde euro (față de 32,9 miliarde de euro vânzări totale în 2016) pentru segmentul de retail. Ajustate la impactul cursului valutar, vânzările din segmentul de retail ale IKEA Group au crescut cu 3,8% în cursul anului financiar 2017.

IKEA Group, cel mai mare retailer din sistemul de franciză IKEA, deține și operează 355 de magazine IKEA în 29 de țări. Pe parcursul anului, 149.000 de angajați au primit 817 de milioane de vizite în magazinele IKEA Group și peste 2,1 miliarde de vizite pe IKEA.com.

Vom folosi situația noastră financiară stabilă pentru a investi cu scopul de a întâmpina și mai bine nevoile clienților noștri. Mi-am petrecut prima lună în calitate de CEO al companiei vizitând magazinele noastre din mai multe țări, pentru a asculta și a învăța de la colegi și clienți. Acum sunt și mai convins că suntem pe calea cea bună pentru a deveni complet accesibili clienților noștri,” spune Jesper Brodin, Președinte și CEO al IKEA Group (INGKA Holding B.V.), începând de la 1 septembrie 2017.

Pe parcursul anului trecut, IKEA Group a continuat să îmbunătățească oferta pentru clienți cu noi formate de magazine, intervale de livrare mai scurte și soluții de distribuție îmbunătățite. Toate cu scopul de a oferi și mai multor oameni o experiență IKEA accesibilă și impecabilă. Un exemplu al acestei transformări este achiziția recentă de către IKEA Group a TaskRabbit, o platformă de servicii la cerere, care oferă clienților servicii mai flexibile și mai accesibile.

„Într-un mediu de retail care se transformă rapid, ne străduim să le oferim clienților o viață de zi cu zi mai bună acasă. Vrem să împărtășim cunoștințele noastre despre modul în care trăiesc oamenii și să devenim o sursă de inspirație pentru modul în care amenajarea casei poate îmbunătăți viața acasă. În acest an, ne axăm pe camera de zi, îmbunătățim această zonă în toate magazinele noastre și oferim o gamă mai largă de produse și soluții inteligente pentru acasă,” a completat Jesper Brodin.

IKEA Group continuă să investească în crearea unui impact pozitiv asupra mediului înconjurător. Investițiile recente din Franța, Canada și Lituania au dus la atingerea unui număr total de 415 turbine eoliene.

Acest lucru înseamnă că IKEA Group deține acum un număr mai mare de turbine eoliene față de cel de magazine și se apropie de obiectivul său de a deveni independent din punct de vedere energetic prin producerea unei cantități de energie regenerabilă egală cu cea consumată prin operațiunile sale, până în 2020.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *