MOL România extinde reţeaua de benzinării şi lansează oferta de toamnă “Flavoured Autumn” MOL România extinde reţeaua de benzinării şi lansează oferta de toamnă “Flavoured Autumn”
MOL România a deschis două noi benzinării, continuând implementarea conceptului Fresh Corner în staţiile sale. Astfel, rețeaua MOL România a ajuns în acest moment... MOL România extinde reţeaua de benzinării şi lansează oferta de toamnă “Flavoured Autumn”

MOL România a deschis două noi benzinării, continuând implementarea conceptului Fresh Corner în staţiile sale. Astfel, rețeaua MOL România a ajuns în acest moment la 210 stații, dintre care 67 au implementat conceptul Fresh Corner. Staţiile nou-deschise sunt amplasate la intrarea în Bușteni dinspre Sinaia către Brașov, respectiv în Râşnov, la intrarea dinspre Brașov către Bran și Pârâul Rece.  

Totodată, MOL România a lansat oferta Flavoured Autumn disponibilă în toate stațiile sale. Selecția din noua ofertă a fost special gândită pentru a include produse de sezon și urmează în mod firesc după Healthy Spring și Fresh Summer, ofertele MOL România cu o sortimentație bine aleasă, în funcție de fiecare anotimp.

În cele 67 de stații în care a fost implementat conceptul Fresh Corner, clienții se pot bucura de produse gastro precum Pumpkin Latte, o băutură pe bază de cafea, cu aromă de dovleac şi scorţişoară, quiche Lorraine cu şuncă şi legume, triunghiuri cu omletă şi bacon, baghetă cu brie şi roşii uscate sau bagel cu prosciutto.

Calătorilor puțin mai grăbiți, MOL România le oferă o gustare specială, ready-to-go, care include struguri, nuci, brânză brie, grisine și prosciutto. Oferta gastro este completată de deserturi precum iaurturi cu magiun de prune și nuci sau boabe de struguri gata spălate.

“Flavoured Autumn vine după ofertele Fresh Summer și Healthy Spring, inițiative bine primite de clienţii noştri. Observăm că datorită faptului că românii călătoresc tot mai mult, devin pasionaţi de alimente proaspete, dar și de combinaţii surprinzătoare. Răspundem la această tendință cu oferte atent gândite, din toate punctele de vedere, care se adapteză perfect preferinţelor celor aflaţi în permanentă mişcare”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail MOL România.

Produsele disponibile în cadrul Fresh Corner sunt preparate din ingrediente de calitate, pe care compania încearcă să le achiziţioneze, în măsura disponibilităţii, direct de la producători locali.

Pe lângă oferta de sezon, în staţiile Fresh Corner clienţii au la dispoziţie peste 20 de tipuri de cafea, care sunt disponibile şi în varianta low-fat sau decofeinizată.

Fresh Corner a fost implementat în România în 2015. Conceptul acordă o mai mare importanţă gastronomiei şi cumpărăturilor pentru acasă. În prezent, MOL a implementat conceptul Fresh Corner în 67 de staţii din România şi în 350 la nivelul Europei Centrale si de Est.

Dincolo de partea gastro din staţiile Fresh Corner, MOL România are 37  de staţii cu spălătorii auto, 86 de statii dotate cu rezervoare de GPL, 5 stații în care au fost  amenajate spații special dedicate copiilor și 16 staţii pet friendly.

În luna octombrie, MOL a introdus în România o gamă nouă de carburanţi, EVO, care asigură un efect excelent de curățare a motorului cu combustie internă. Noua gamă de carburanţi EVO este disponibilă în toată reţeaua de benzinării a Grupului MOL şi oferă şoferilor produse cu standard unitar de înaltă calitate.

Datorită conţinutului special de aditivi, noua gamă de carburanţi EVO elimină depunerile și protejează componentele motorului împotriva coroziunii, astfel încât motorul și sistemul de alimentare a acestuia să fie mai curate.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *