Studiu GfK: A petrece timp cu familia sau animalele de companie, la fel de important ca sportul și alimentația pentru menținerea sănătății Studiu GfK: A petrece timp cu familia sau animalele de companie, la fel de important ca sportul și alimentația pentru menținerea sănătății
Când vine vorba de activitățile pe care oamenii le fac în mod regulat pentru a-și menține sănătatea fizică, nu este deloc de mirare faptul... Studiu GfK: A petrece timp cu familia sau animalele de companie, la fel de important ca sportul și alimentația pentru menținerea sănătății

Când vine vorba de activitățile pe care oamenii le fac în mod regulat pentru a-și menține sănătatea fizică, nu este deloc de mirare faptul că aproape două treimi din populația online din 17 țări include somnul suficient, consumul de alimente sănătoase și exercițiile fizice. Ceea ce este mai surprinzător este că aproape un număr egal de persoane (62%) includ acum “petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele de companie” ca pe ceva ce “fac regulat pentru a-și menține sănătatea fizică”. Procentul a crescut față de 2014, când se situa la 56%.

Nevoia de a beneficia de somn suficient ca parte a rutinei de sănătate a rămas constantă în ultimii trei ani. Cu toate acestea, există unele creșteri notabile în alte activități – în special urmarea unei diete, deconectarea de la tehnologie, remediile alternative și consumul de alimente sănătoase:

Tipuri de activități 2017 % –  diferența 2017 vs 2014
Somn suficient 65% 0
Consumul de alimente sănătoase 65% +7
Exerciții fizice 64% +5
Petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele de companie 62% +6
Folosirea produselor de îngrijire personală 46% +4
O pauză de la tehnologie 34% +10
Dietă 30% +12
Tehnici de relaxare 25% +7
Remedii alternative pe bază de plante, holistice sau de alt tip 23% +8
Intervenții cosmetice sau proceduri non-chirurgicale, inclusiv stomatologice 10% +4
Nici una dintre acestea 1% -3

Studiul GfK arată că “petrecerea unui timp de calitate” a făcut un pas înainte în percepția oamenilor cu privire la ceea ce îi menține fizic sănătoși.

“O pauză de la tehnologie” a crescut de la una din patru persoane care făceau acest lucru în mod regulat (24%) în 2014, la una din trei persoane (34%) în acest an – a doua creștere majoră în toate activitățile enumerate. În plus, “petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele de companie” a crescut de la peste jumătate (56%) în 2014, la puțin sub două treimi (62%) în acest an.

Consumarea alimentelor potrivite primește mai multă atenție decât în ​​trecut. “O dietă specifică” a urcat de la 18% în 2014 la 30% în prezent, cea mai mare creștere între toate activitățile enumerate. Și “a mânca sănătos” este menționat acum de 65% dintre respondenți, față de 58% în 2014.

Mexic, Spania și Canada – între primele cinci țări în care petrecerea timpului cu familia, prietenii sau animalele de companie este esențială pentru sănătate

Aproape trei sferturi din populația online din Mexic petrece regulat timp cu familia, prietenii sau animalele de companie pentru a-și păstra sănătatea – cel mai mare procent din toate cele 17 țări analizate. Mexicul este urmat de Spania și Argentina (cu câte 71%), de Canada și de Brazilia (68%).

Mexicul se află, de asemenea, în fruntea listei atunci când vine vorba de a lua o pauză de la tehnologie ca o activitate care contribuie la menținerea sănătății fizice, 43% din populația online făcând acest lucru în mod regulat. Următoarele țări clasate sunt China (40%), Argentina (39%), Spania (38%) și Brazilia (34%).

GfK a chestionat online 23.000 de consumatori (în vârstă de 15 ani și peste) din 17 țări pentru a afla care sunt activitățile dintr-o listă dată pe care le practică în mod regulat pentru a-și menține sănătatea fizică.

Descărcați gratuit raportul complet GfK despre “activitățile de menținere a sănătății” pentru a compara datele specifice pentru fiecare dintre cele 17 țări incluse în acest studiu.

Țările analizate în studiu sunt Argentina, Australia, Belgia, Brazilia, Canada, China, Franța, Germania, Italia, Japonia, Mexic, Olanda, Rusia, Coreea de Sud, Spania, Marea Britanie și SUA.

Colectarea datelor din teren a fost finalizată în vara anului 2017. Datele sunt ponderate pentru a reflecta compoziția demografică a populației online în vârstă de 15+ din fiecare țară. Media globală este ponderată pe baza dimensiunii fiecărei țări proporțional cu celelalte țări.

În studiul asemănător realizat în 2014, GfK a intervievat mai mult de 21.000 de consumatori din 16 țări (cu excepția Olandei).

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *