Cârnăciori oltenești, ciocănele de pui și desert cu brânză dulce și stafide la McDonald’s Cârnăciori oltenești, ciocănele de pui și desert cu brânză dulce și stafide la McDonald’s
McDonald’s lansează campania Săptămâni Românești în toate restaurantele din țară, începând cu 29 septembrie. Într-o atmosferă de sărbătoare, clienții vor putea încerca noile produse... Cârnăciori oltenești, ciocănele de pui și desert cu brânză dulce și stafide la McDonald’s

McDonald’s lansează campania Săptămâni Românești în toate restaurantele din țară, începând cu 29 septembrie. Într-o atmosferă de sărbătoare, clienții vor putea încerca noile produse în ediție limitată: ciocănele de pui, cârnăciori oltenești, salată asortată și desert cu brânză dulce și stafide.

Inovația constantă în materie de produse este nelipsită în bucătăria McDonald’s, iar noua campanie aduce în restaurante rețete noi, cu un gust românesc autentic. În plus, cârnăciorii oltenești, deja cunoscuți și preferați de clienți, se întorc la McDonald’s de pe 29 septembrie.

„Suntem mereu atenți la obiceiurile și preferințele clienților noștri și încercăm să rămânem pe placul lor oferindu-le un meniu divers, accesibil tuturor în orice moment în care ne vizitează. Produsele cu specific local au avut încă de la prima ediție un succes peste așteptări și ne-am dat seama că sunt importante pentru clienții noștri. Dacă anul trecut am avut primul produs realizat 100% din ingrediente locale, anul acesta propunem două produse 100% românești: cârnăciorii oltenești și ciocănelele de pui. Meniul e completat de salata asortată preparată din legume proaspete de la Eisberg, iar la final avem și ceva dulce: desertul cu brânză dulce și stafide”

Daniel Boaje, Director General Premier Restaurants România

Campania Săptămâni Românești aduce în restaurante pentru prima dată ciocănelele de pui fragede, proaspăt preparate în restaurante după o rețetă autentică, la cele mai înalte standarde de calitate. O rețetă 100% locală și un gust românesc autentic.

Cârnăciorii Oltenești oferiți de producătorul local Angst fac echipă perfectă cu chiflele proaspete, coapte în fabricile GoodMills, și cu muștarul din Tecuci produs de Olympia. Rețeta creată 100% cu ingrediente oferite de producători locali se întoarce în restaurantele McDonald’s din toată țara.

Celor două produse li se alătură salata asortată, preparată din legume proaspete oferite de partenerul local al McDonald’s, Eisberg.

Nu în ultimul rând, nici o masă românească nu e completă fără ceva dulce. Anul acesta propunem desertul cu brânză dulce și stafide, alături de faimoasa înghețată McDonaldʼs.

Produsele din noua campanie Săptămâni Românești pot fi găsite în toate restaurantele McDonald’s din România începând cu 29 septembrie, în ediție limitată și în limita stocului disponibil.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *