NEPI, 528 milioane de euro în două centre comerciale NEPI, 528 milioane de euro în două centre comerciale
NEPI Rockcastle, liderul investițiilor imobiliare din Europa Centrală și de Est, anunță achiziția a două noi centre comerciale: Arena Plaza, al doilea cel mai... NEPI, 528 milioane de euro în două centre comerciale

NEPI Rockcastle, liderul investițiilor imobiliare din Europa Centrală și de Est, anunță achiziția a două noi centre comerciale: Arena Plaza, al doilea cel mai mare centru comercial din capitala Ungariei, și Paradise Center, cel mai mare mall din Sofia. Valoarea totală a celor două tranzacții se ridică la aproximativ 528 milioane de euro, finalizarea achiziției Paradise Center fiind momentan condiționată de acordul Consiliului Concurenței.

O nouă țară pe harta investițiilor NEPI Rockcastle

Cu o suprafață închiriabilă de 66.000 metri pătrați, Arena Plaza este poziționat central, în zona de est a orașului, aproape de principala gară internațională, și reprezintă primul pas pe care îl face NEPI Rockcastle în strategia sa de dezvoltare în Ungaria. Mall-ul este situat în Budapesta, centrul economic al țării, cel mai bogat oraș din Ungaria, cu o populație de peste 1,7 milioane de locuitori și o economie în ascensiune. Valoarea tranzacției este de 275 milioane de euro.

Inaugurat în 2007, Arena Plaza are un potențial comercial sporit, pe care NEPI Rockcastle își propune să îl maximizeze prin inițiativele de reconfigurare a centrului și îmbunătățire a ofertei de branduri și spații de recreere. În prezent, Arena Plaza oferă vizitatorilor săi un mix variat de magazine, dar și spații moderne de divertisment și petrecere a timpului liber.

Centrul comercial este închiriat în totalitate, având unele dintre cele mai populare branduri precum Bershka, H&M, IMAX Cinema City, KFC, Massimo Dutti, McDonald’s, Peek & Cloppenburg, Media Markt, New Yorker, Tesco sau Zara. Dispunerea modernă pe două etaje, parcarea ce le oferă vizitatorilor acces rapid în magazine și mixul atractiv de chiriași au dus la o creștere a cifrei de afaceri de peste 7% pe an, în ultimii doi ani.

Mai mult, traficul anual al centrului comercial a atins pragul de 10 milioane de vizitatori, noul proprietar propunându-și să depășească această cifră prin inițiativele de reconfigurare a centrului.

Expansiune puternică pe piața din Bulgaria

Paradise Center este cel mai mare centru comercial din Sofia, cu o suprafață închiriabilă de 82.000 metri pătrați. După achiziția Serdika Center din vara acestui an, această tranzacție, în valoare de 252,9 milioane de euro, subliniază strategia de extindere a companiei în Bulgaria și consolidează prezența dominantă a grupului în țară.

Inaugurat în 2013, Paradise Center este situat în zona de sud a orașului, aflată într-un proces puternic de dezvoltare, și beneficiază de o poziție favorabilă, fiind la intersecția a două mari artere de trafic, cu acces direct la cea mai nouă linie de metrou. Paradise Center are un trafic anual de 10 milioane de vizitatori, oferindu-le acestora un mix de branduri locale și internaționale, dar și spații moderne de divertisment și petrecere a timpului liber.

Centrul comercial este închiriat către unele dintre cele mai populare branduri precum Bershka, Cinema City, Forever 21, H&M, LC Waikiki, Massimo Dutti, New Yorker, Pull & Bear, Reserved, Sephora, Sport Vision, Sofia Event Center (spațiu de evenimente), Stradivarius, Technopolis și Zara.

Paradise Center cuprinde, de asemenea, o zonă de restaurante și divertisment, cu restaurante de tip fast și slow food, un centru de fitness cu o piscină de 25 m, precum și un spațiu de joacă pentru copii. Centrul comercial va trece printr-un proces de reconfigurare, care va aduce îmbunătățiri zonei de subsol și terasei precum si mixului de chiriasi, și va consolida poziția dominantă a Paradise Center pe piața din Bulgaria.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *