Aeroportul Henri Coandă intră în reparații! Aeroportul Henri Coandă intră în reparații!
Compania Națională Aeroporturi București a început, luna aceasta, lucrările de reparații la structura rutieră a pistei de decolare/aterizare nr. 1 a Aeroportului Internațional Henri... Aeroportul Henri Coandă intră în reparații!

Compania Națională Aeroporturi București a început, luna aceasta, lucrările de reparații la structura rutieră a pistei de decolare/aterizare nr. 1 a Aeroportului Internațional Henri Coandă București.

Pentru desfășurarea în condiţii de siguranţă şi securitate a activităţilor aeroportuare, precum şi pentru minimizarea disconfortului pasagerilor, lucrările de reparații se vor defășura în intervalul orar 16.00 – 06.00.

În fiecare noapte se finalizează  1.500 – 1.700 mp, lucrările constând în frezarea mixturilor asfaltice existente, pe o grosime de 10 cm și așternerea a două straturi noi de mixturi asfaltice.

Reparațiile curente au un grad de complexitate ridicat și se desfășoară, potrivit reprezentanților companiei, “în ritm susținut până la finalizarea lucrărilor”, care vor totaliza 38.000 de mp.

”Finalizarea lucrărilor permite operarea pistei nr. 1 la capacitate maximă, inclusiv în condiții de vizibilitate redusă (ceață, ninsoare abundentă) sau vreme nefavorabilă. Echipa CNAB depune toate eforturile pentru a asigura un nivel înalt de securitate și confort pentru toți pasagerii care tranzitează aeroporturile bucureștene. Dispunem de tehnica și personalul pregătit pentru operațiunile speciale pe aeroport și am luat măsurile necesare pentru pentru operarea în deplină siguranță a tuturor aeronavelor”

Bogdan Mîndrescu, directorul general al Companiei Naționale Aeroporturi București

În trimestrul al doilea al acestui an, pe suprafața de mișcare s-au efectuat lucrări constând în așternere de covor asfaltic pe căi de rulare și platforme, totalizând 22.500 mp.

De asemenea, tot în acest an au fost înlocuite dale de beton la căile de rulare și platforme, pe o suprafață totală de peste 5.200 mp.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *