Kiehl’s susține lupta împotriva autismului Kiehl’s susține lupta împotriva autismului
Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, anunță parteneriatul cu câștigătorul Premiilor Oscar, Matthew McConaughey, în... Kiehl’s susține lupta împotriva autismului

Kiehl’s Since 1851, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, anunță parteneriatul cu câștigătorul Premiilor Oscar, Matthew McConaughey, în beneficieul asociației Autism Speaks, un lider global în lupta împotriva autismului. În România, Kiehl’s susține cu 500 de ore de terapie copiii din asociația Help Autism. Estimările arata că în țara noastră există circa 30.000 de persoane cu autism!

În colaborarea cu Matthew McConaughey, Kiehl’s a creat un video pentru a atrage atenția asupra acestei afecțiuni și pentru a transmite mesajul „copiii cu autism au nevoie de atenția dumneavoastră chiar acum.” Kiehl’s vă invită să distribuiți acest film special, și va dona câte $1 pentru fiecare distribuție, până la suma de  $200,000, către Asociația Autism Speaks.

Parteneriatul include și lansarea în ediție limitată a unuia dintre cele mai iubite produse ale mărcii: Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, acest produs fiind un memento al campaniei. Designul realizat de McConaughey’s conține culori vibrante și forme geometrice, inclusiv piese de puzzle – o trimitere către emblema Autism Speaks, o piesă de puzzle albastră.

Tulburarea de spectru autist se referă la o serie de tulburări caracterizate prin abilități sociale limitate, comportamente repetitive, dificultăți în vorbire și comunicare non verbală. Cercetările arată că nu există un singur tip de autism, ci mai multe subtipuri, care afectează 1% din populația globală.

1 din 68 de copii  – și 1 din 42 de băieți – potrivit datelor furnizate de U.S. Centers for Disease Control. Prin unirea celor trei forte, Kiehl’s, Autism Speaks și Matthew McConaughey, campania dorește să faciliteze înțelegerea și acceptarea acestor copii și adulți cu autism în societate și să strângă fonduri pentru resurse vitale.

„Autismul affectează aproximativ 70 de milioane de persoane la nivel mondial și mulți dintre elevii care se înscriu la programele fundației mele, Just keep livin, sunt copii cu tulburări de spectru autist. Am fost martorul efectelor autismului nu doar asupra copiilor, ci și asupra familiilor acestora” a spus McConaughey. „Sunt recunoscător pentru colaborarea cu Kiehl’s și Autism Speaks pentru că încercăm să facilităm diagnosticarea precoce și să le oferim servicii de ajutor acestor copii incredibili și familiilor lor”.

„De peste 160 de ani Kiehl’s a fost implicat în susținerea comunităților locale. Avem, de asemenea, tradiția de a aduce în atenția publicului cauzele care nu sunt foarte vizibile”, a spus Cheryl Vitali, Manager General al Kiehl’s Since 1851. „Cu acest parteneriat continuăm această tradiție; vom folosi rețeaua globală Kiehl’s pentru a ajuta copiii și familiile afectate de autism. În parteneriat cu Autism Speaks, sperăm să aducem în atenția publicului această tulburare”.

„Suntem recunoscători mărcii Kiehl’s și lui Matthew McConaughey pentru că susțin comunitatea persoanelor cu autism, comunitate care este atât de mare și de divers, a spus Angela Geiger, președinte și CEO Autism Speaks. „Acest tip de parteneriate ne ajută să ne continuăm misiuna de a promova soluții pentru nevoile persoanelor cu autism și ale familiilor lor.”

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *