Clienții KLM primesc informații despre zboruri prin intermediul WhatsApp Clienții KLM primesc informații despre zboruri prin intermediul WhatsApp
WhatsApp și KLM Royal Dutch Airlines au demarat un test unic pentru un nou serviciu pe WhatsApp. KLM oferă acum clienților săi din întreaga... Clienții KLM primesc informații despre zboruri prin intermediul WhatsApp

WhatsApp și KLM Royal Dutch Airlines au demarat un test unic pentru un nou serviciu pe WhatsApp. KLM oferă acum clienților săi din întreaga lume informații despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor și răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicației oficiale WhatsApp Business. KLM este una dintre primele companii și prima companie aeriană din întreaga lume cu un cont confirmat de WhatsApp Business.

Acest program pilot este un prim pas pentru WhatsApp. Aplicatia a fost pusă în funcțiune în câteva țări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.

“Sunt foarte mândru deoarece KLM este prima companie aeriană din lume cu un cont WhatsApp Business. Acest parteneriat unic cu WhatsApp subliniază poziția noastră de pionier al aviației. Vrem să fim acolo unde sunt clienții noștri și, având în vedere cei 1 miliard de utilizatori, trebuie să fii pe WhatsApp. Prin acest cont WhatsApp Business, oferim clienților noștri din întreaga lume o modalitate sigură de a primi informațiile despre zboruri și de a pune întrebări 24/7. Acesta este cu siguranță un pas important în strategia noastră de social media. ” a declarat Președintele și CEO KLM, Pieter Elbers.

Informațiile despre zborurile KLM, ușor de aflat prin WhatsApp

Oferirea de informații despre zboruri către clienți prin contul de WhatsApp face accesul la informație ușor, făcându-l disponibil în aeroport, pe drum sau de acasă.

Clienții pot, de asemenea, să contacteze direct agenții KLM, 24/7, prin intermediul aplicației. Serviciul este disponibil clienților care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com și aleg opțiunea de a primi informații prin intermediul WhatsApp.

Siguranța mesajelor

Mesajele sunt sigure, astfel încât acestea pot fi citite numai de către client și de KLM. Clienții pot recunoaște cu ușurință conturile verificate, utilizând aplicatia oficiala WhatsApp Business. Aceștia vor vedea o insignă de forma unei bife, de culoare verde lângă numele de contact KLM din WhatsApp.

KLM și Social Media

Începând cu 2009, KLM și-a câștigat reputația de pionier în social media. KLM are peste 25 de milioane de fani și urmăritori pe diverse platforme sociale. Prin aceste canale, KLM primește peste 100.000 de mențiuni în fiecare săptămână, dintre care 15.000 sunt întrebări sau remarci. Acestora le răspund în mod personal mai mult de 250 de agenți, care formează cea mai mare și cea mai dedicată echipă de social media din lume.

Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat și KakaoTalk, KLM oferă răspunsuri clienților săi 24/7 in 9 limbi diferite: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză și coreană. În timpul orelor de program, KLM oferă de asemenea servicii în limba italiană. KLM a fost prima companie aeriană din lume care a oferit clienților săi opțiunea de a primi documente de zbor și actualizări prin Messenger, Twitter și WeChat.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *