Care sunt cele mai noi beneficii de care au parte utilizatorii Out4Food? Care sunt cele mai noi beneficii de care au parte utilizatorii Out4Food?
Pentru cei care nu au prânzul la pachet, să ia masa în oraș e deja o obișnuință, iar pentru cei care nu se pricep... Care sunt cele mai noi beneficii de care au parte utilizatorii Out4Food?

Pentru cei care nu au prânzul la pachet, să ia masa în oraș e deja o obișnuință, iar pentru cei care nu se pricep la gătit, cina la restaurant nu mai are nevoie de o ocazie specială. De fapt, pentru mulți bucureșteni, o masă la restaurant este un mijloc plăcut de a-și petrece timpul, iar aplicația Out4Food a fost creată special pentru ei, ca să le facă aceste ieșiri și mai frumoase.

Out4Food e un program de fidelizare unic, singurul din București care oferă atât de multe beneficii clienților săi și tot singurul care oferă șansa bucureștenilor de a se bucura de oferte și reduceri în 18 restaurante, localuri cu specificuri diverse.

Deși a fost lansată în 2013, varianta actuală a aplicației este în cea mai generoasă formă a sa, utilizatorii Out4Food primind vouchere de consumație, reduceri, puncte care devin bani și alte facilități care să-i ajute să economisească timp și bani când iau masa în oraș.

Mai exact, Out4Food reprezintă programul de fidelizare lansat de grupul City Grill în 2013 din dorința de a le oferi clienților săi o experiență cât mai plăcută în toate restaurantele sale, aceasta traducându-se prin beneficii precum gratuități, promoții speciale, dar și un plus de ușurință în a rezerva o masă sau a plăti nota.

Out4Food vine sub forma unei aplicații disponibile atât pentru iOS, cât și pentru Android, dar și sub forma unui card pe care oricine îl poate cere în restaurantele din grupul City Grill. Cea mai nouă formă a aplicației Out4Food, versiunea 3.0 din 2017, vine cu și mai multe beneficii pentru cei care descarcă și instalează aplicația.

Care sunt cele mai noi și mai interesante beneficii de care au parte utilizatorii Out4Food? E simplu:

  • utilizatorii pot avea parte de o masă gratuită: scanând nota de plată, 10% din valoarea fiecăreia se transformă în puncte, unde 1 punct = 1 leu, puncte ce pot fi apoi folosite la achitarea notelor viitoare, total sau parțial.
  • posibilitatea de a rezerva în doar 10 secunde o masă în restaurantele grupului City Grill direct din aplicație.
  • vouchere cadou care pot însemna o înghețată sau o bere rece din partea casei, un pahar de vin alături de peștele comandat sau oferte de tipul 1+1; indiferent de preferințe, utilizatorii pot întotdeauna să găsească o ofertă care să li se potrivească.
  • șansa de a descoperi primul noutățile din restaurantele din grupul City Grill, de la feluri de mâncare noi în meniu la oferte speciale din locații.
  • posibilitatea de a comanda masa la pachet sau în restaurant direct din app, în restaurantele Pescăruș, Trattoria Buongiorno Primăverii și City Grill Băneasa.

  • posibilitatea de a mânca chiar dacă nu ai bani la tine – asta pentru că orice utilizator își poate stoca datele cardului în aplicație și poate face apoi plăți direct din aceasta, scanând nota de plată din restaurant. Stocarea și siguranța datelor sunt asigurate de Raiffeisen Bank, banca parteneră pentru această soluție de plată.
  • puncte extra pentru un stil de viață sănătos – prin parteneriatul cu brățara FitBit, utilizatorii care își sincronizează brățara cu aplicația și aleargă 20 de km lunar primesc înapoi 15% din fiecare notă de plată sub formă de puncte valorice (1 punct = 1 leu), puncte ce pot apoi fi folosite la vizitele în restaurant.
  • Pentru clienții care obișnuiesc să mănânce prânzul în restaurantele grupului, la 5 prânzuri savurate, al 6-lea este din partea casei. Din categoria noutăți, acum există și acest sistem de contorizare care aduce clientului un prânz gratuit în restaurantul lui preferat.

De la lansarea sa în 2013, Out4Food, programul de fidelizare cu beneficii reale, a adunat 70.000 de abonați activi, peste jumătate dintre aceștia fiind utilizatori ai aplicației. Out4Food generează în jur de 1000 de vouchere consumate lunar și, cum ofertele se schimbă tot lunar, înseamnă că aproape 1000 de persoane se bucură în fiecare lună de cadourile și ofertele City Grill.

Lună de lună, 1.200 de oameni aleg să își reserve masa prin aplicație, numărul acestora fiind în continuă creștere, pe măsură ce smartphone-urile devin indispensabile vieții noastre de zi cu zi.

Proiectul „Out4food” a adus grupului City Grill două premii pentru inovație, aplicația fiind nominalizată în diverse evenimente HoReCa sau de tehnologie.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *