Groupe Renault România lansează campania creativă «Uzina inspiră pasiune» Groupe Renault România lansează campania creativă «Uzina inspiră pasiune»
Groupe Renault România lansează, astăzi, campania creativă « Uzina inspiră pasiune». „3800 de colegi semnează succesul motoarelor, cutiilor de viteză și șasiurilor produse pe platforma... Groupe Renault România lansează campania creativă «Uzina inspiră pasiune»

Groupe Renault România lansează, astăzi, campania creativă « Uzina inspiră pasiune». „3800 de colegi semnează succesul motoarelor, cutiilor de viteză și șasiurilor produse pe platforma industrială Mioveni pentru echiparea modelelor Dacia și Renault din lumea întreagă. Ne-am propus să facem cunoscută pasiunea lor într-un mod inovativ, printr-o campanie care implică tineri talentaţi din diverse domenii ale artei. ”, a declarat Adina Ionescu, director Comunicare şi Responsabilitate Socială Groupe Renault România.

„Astfel, tehnologia este translatată în plan emoțional prin diferite expresii artistice.  Campania debutează cu creația propusă de Larisa Dragna, fashion designer din generaţia tânără a României, care a avut drept sursă de inspirație Uzina Mecanică şi Şasiuri Dacia. După ce a vizitat-o şi a urmărit pe timpul unei zile o parte dintre procesele de fabricaţie ale motoarelor produse în această uzină, Larisa a imaginat un vizual cu un motor în formă de inimă. Aşa a luat naştere tricoul inspirat de Uzină şi de motorul Energy TCe 90, produs aici. În viitor, acestei campanii i se vor alătura şi alţi tineri artişti ”, a adăugat Adina Ionescu.

„Am acceptat această provocare deoarece, originară fiind din Piteşti, unde am absolvit și Liceul de Artă, ştiam de existenţa platformei industriale de la Mioveni, o sursă de fascinație pentru mine, ca artist. Mereu mi-am dorit să văd şi să cunosc acel univers. Recunosc, nu mă pricep la motoare şi alte organe mecanice, însă pentru mine experiența vizitei în uzină a fost o grafică dinamică, cu linii modulate şi vibraţii haşurate . Prin acest proiect, am încercat să propun o viziune artistică, concentrarea întregului univers în schiţa unui motor, simbol al perfecţiunii, atât umane, cât şi mecanice, transpus într-o inimă mecanică, dar care să îşi păstreze poziţia şi dimensiunea reală”,  a povestit Larisa Dragna.

Publicul invitat la eveniment, format din jurnalişti şi bloggeri de presă life style şi fashion, a vizionat în premieră filmul (video) în care sunt prezentate toate activităţile uzinei, iar mai apoi a fost invitat să participe la un atelier inspiraţional ghidat de însăşi Larisa Dragna, dar şi de echipa de la V for Vintage.

Cei prezenţi au avut la dispoziţie tricouri pe care au putut desena şi picta, inspiraţi fiind de universul industrial din jurul Uzinei Mecanica şi Şasiuri Dacia.

Uzina inspiră pasiune” se va desfăşura şi în 2018, implicând artişti diverși care se vor alătura campaniei Groupe Renault România.

Proiectul este implementat de către echipa Groupe Renault România –  Adina Ionescu, director Comunicare şi Responsabilitate Socială, Monica Ioniţă, lider de Proiect, Florentina Cruşitu, specialist Relaţii publice, Laurenţiu Bălan, specialist Relaţii publice, Mihaela Ţoancă, şef proiect comunicare internă Uzina Mecanica şi Şasiuri Dacia – în colaborare cu agenţia Publicis – Sarah Stan-Boustani, Pr consultant, Mihai Gîţu, Pr executive, Gabriel Gherca, Art director, Mihai Costache, copywriter, Dan Frînculescu, Creative director, Oana Maria Rădulescu, Account executive, Gabriel Macovei, Account manager, Lucian Gavril, Account director.

Constructor de automobile din anul 1898, Groupe Renault este prezent în 127 de ţări şi a vândut aproximativ 3,2 milioane de vehicule în 2016. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional.

Groupe Renault România este singura companie care integrează toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare.

Groupe Renault România a depășit anul trecut pragul de 5 miliarde de euro ca cifră de afaceri. Aflat în centrul gamei Global Access (gama din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei 16.700 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.

Yves Caracatzanis, CEO Groupe Renault Romania

Yves Caracatzanis, CEO Groupe Renault Romania

Cea mai complexă uzină a Grupului Renault, la nivel mondial, în ceea ce priveşte procesele şi activităţile, înglobează o diversitate de tehnologii de fabricaţie. In cele patru departamente ale uzinei sunt produse piesele brute din aluminiu, se asamblează motoarele şi cutiile de viteze, se montează punţile faţă şi spate, osiile şi cadrele gmp (grup moto propulsor) pentru vehiculele din gama dacia, renault şi nissan, asamblate la mioveni şi în alte uzine din lume.

Uzina folosește sistemul de producţie comun uzinelor din cadrul Alianţei Renault – Nissan, Alliance Production Way (APW). In 2016, uzina a produs în total 448.586 motoare (inclusiv k7),  530.493 de cutii de viteze şi 859.000 de şasiuri.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *