Mesaj de la iTUX pentru domnișoarele în proces de măritiș Mesaj de la iTUX pentru domnișoarele în proces de măritiș
iTUX, primul serviciu online de închirieri ținute de ceremonie destinate bărbaților, lansează o campanie de comunicare ce targetează… femeile. Campania debutează și cu un... Mesaj de la iTUX pentru domnișoarele în proces de măritiș

iTUX, primul serviciu online de închirieri ținute de ceremonie destinate bărbaților, lansează o campanie de comunicare ce targetează… femeile. Campania debutează și cu un sezon de reduceri pentru toți clienții iTUX.

Studiile arată că femeile iau cele mai multe decizii de cumpărare: în 80% din cazuri, decid mobilierul casei, produsele pentru sănătate și îngrijire, educația copiilor, produsele alimentare şi cele pentru curățenie.

Femeile iau peste 70% din deciziile privind destinaţiile de călătorie, hotărăsc în 90% din achizițiile imobiliare și sunt factorul influent în alegerea unei mașini în peste 80% din cazuri.

Iar studiile iTUX arată că, atunci când vine vorba de ținutele de ceremonie pentru evenimentele la care participarea se face în cuplu, femeile sunt factorul influent în alegerea ținutei pentru partenerii lor în 100% din cazuri.

iTUX încurajează cuplurile să ia decizii împreună

Tocmai pentru a întâmpina rezultatele acestor studii, iTUX lansează o campanie de comunicare cu un „mesaj către toate domnișoarele în proces de măritiș”.

Campania cross-platform va fi însoțită și de o campanie de reduceri pentru toți clienții serviciului online de închirieri ținute de ceremonie pentru bărbați și se va desfășura în perioada 27 iulie – 8 septembrie 2017.

„După anul pilot trecut de la lansarea brandului și până acum, am continuat să adaptăm iTUX nevoilor și cerințelor clienților noștri. Odată cu aceste schimbări continue a venit și realizarea că publicul nostru țintă este format în egală măsură atât din bărbați, cât și din femeile din viața acestora; cele care, în majoritatea timpului, sunt implicate direct în procesul de selecționare și decizie. Femeile care își însoțesc partenerii la consultațiile din showroom-ul nostru și care sunt deseori preocupate de mai multe aspecte ale ținutei decât partenerii lor, care de cele mai multe ori preferă confortul unei ținute cunoscute, în detrimentul uneia care se potrivește paletei de culori, rochiei și altor detalii fine impuse de eveniment. Astfel, am decis să ne adresăm femeilor printr-o nouă campanie de comunicare care targetează direct nevoia acestora de a-și sprijini partenerii de viață în toate aspectele.”

Alexandru Neștian, General Manager iTUX

Mesaj pentru toate domnișoarele în proces de măritiș

Campania debutează cu un spot regizat de Dragoș Ometiță, care îl are în rolul principal pe unul dintre fondatorii iTUX – Alexandru Neștian, însă interpretat de Răzvan Ilie.

Spotul este centrat în jurul culiselor procesului de luare a unei decizii atunci când vine vorba de ținuta perfectă pentru ziua nunții, de la alegerea ținutei până „la nota de plată”, în nota relaxată și amuzantă ce caracterizează business-ul încă de la lansarea lui.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *