Premieră pe piaţa transferului de bani din România: MoneyGram şi UniCredit Bank lansează serviciul Cash2ATM Premieră pe piaţa transferului de bani din România: MoneyGram şi UniCredit Bank lansează serviciul Cash2ATM
UniCredit Bank și Moneygram (NASDAQ: MGI) anunţă lansarea unui serviciu internațional de transfer bancar, care permite românilor să trimită și să primească bani la... Premieră pe piaţa transferului de bani din România: MoneyGram şi UniCredit Bank lansează serviciul Cash2ATM

UniCredit Bank și Moneygram (NASDAQ: MGI) anunţă lansarea unui serviciu internațional de transfer bancar, care permite românilor să trimită și să primească bani la orice bancomat UniCredit Bank sau dispozitiv bancar multifuncțional Non Stop Banking (BNA). Serviciul, lansat pentru prima dată pe piața românească, permite clienților să trimită și să primească bani 24/7.

Obiectivul nostru este să eficientizăm procesul de transfer al banilor, din momentul în care expeditorul intră în orice locație MoneyGram din întreaga lume și până în momentul în care receptorul preia banii“, a declarat Radu Pojoga, Head of Key Partnerships Southern Europe MoneyGram International.

Colaborarea cu UniCredit aduce clienților români un serviciu unic de transfer de bani, astfel că acum pot retrage numerar din orice bancomat al UniCredit folosind propriul card de debit, fără a mai fi nevoie să aștepte la ghișeu. Prin toți acești pași mici, prin fiecare partener și serviciu nou introdus în România, ne apropiem de scopul nostru de a simplifica transferurile de bani “, a adăugat Pojoga.

Clienții MoneyGram posesori ai unui card de debit UniCredit Bank pot merge direct la un ATM sau (BNA) dispozitiv bancar multifuncțional Non Stop Banking pentru a ridica banii primiți din străinătate. Clienții care nu au card de debit UniCredit sau un cont bancar, pot merge într-o sucursală a băncii pentru a primi un cod de bare care poate fi utilizat la BNA timp de până la șase luni pentru toate tranzacțiile MoneyGram ulterioare.

Pentru a trimite bani, atât clienţii, cât şi non-clienţii se prezintă iniţial la o sucursală UniCredit Bank, pentru a se efectua procesul de cunoaştere a clientelei, şi pentru a preînrola beneficiarii cărora doresc să le trimită bani. Ulterior, efectuează tranzacţia la ATM sau BNA folosindu-şi cardul de debit sau un cod de bare obţinut în sucursală.

Ne-am angajat in faţa clienţilor noştri să le facem viaţa mai uşoară și să le oferim produse şi servicii inovatoare, în special în zona de digital banking. Serviciul de transfer de bani la ATM sau BNA pe care îl lansăm împreună cu MoneyGram este o premieră pentru piaţa bancară din România prin faptul că permite atât clienţilor, cât şi non-clienţilor noştri să primească şi să trimită bani la orice oră. Ceea ce ne dorim, în fapt, este să oferim românilor un mod mai simplu, mai la îndemană şi mai modern de a intra în posesia sumelor ce le sunt transferate prin intermediul MoneyGram și de a realiza atunci când au nevoie tranzacţiile dorite“, a declarat Sorin Dragulin, Head of Retail Banking Products, UniCredit Bank.

Potrivit Băncii Mondiale, peste 3,5 de miliarde de dolari au fost trimise în România în 2016. Aceasta reprezintă 1,7% din PIB-ul țării. Peste 937 de milioane au fost trimise din Italia, 740 de milioane de dolari din Spania și 422 de milioane de dolari din Germania. Valoarea medie a unui transfer internațional de bani este de 330 USD.

  • ribon maria

    15/07/2017 #1 Author

    Interesant incotro se indreapta tehnologia…

    Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *