Kaufland inspiră românii să se reinventeze, prin campania „Noul Tu trăiește fresh” Kaufland inspiră românii să se reinventeze, prin campania „Noul Tu trăiește fresh”
În acest an, Kaufland România lansează o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu... Kaufland inspiră românii să se reinventeze, prin campania „Noul Tu trăiește fresh”

În acest an, Kaufland România lansează o inițiativă prin care își inspiră clienții să îmbrățișeze provocarea unui nou stil de viață. Campania “Noul Tu trăiește fresh” este o invitație pentru fiecare român să îndrăznească să se reinventeze, să încerce experiențe și gusturi noi și, în final, să caute mereu să fie mai aproape de ceea ce îl bucură cu adevărat.

Campania reunește exemple de inspirație pe care le Kaufland le oferă clienților, de-a lungul anului, în magazine, în online și prin evenimente.

Astfel, clienții Kaufland au posibilitatea de a trăi experiențe inedite, pentru prima dată-n viață – fie că vorbim de ocazia de a participa la acțiuni de voluntariat pentru cauze sociale, oportunitatea de a încerca sporturi noi sau de a face pur și simplu mai multă mișcare, de a se bucura de experiențe culinare sau invitații la diferite festivaluri de muzică – printre care UNTOLD, Neversea sau Timeshift. În același timp, Kaufland propune sortimente noi de produse și rețete originale, în magazine sau prin evenimente de tip street food și de gastronomie experimentală, la Kaufland Night Market.

Pe tot parcursul anului, Kaufland va lansa inițiative noi, care să încurajeze dorința de reinventare, atât în rândul clienților, cât și în piața de retail.

Primul pas a fost făcut în aprilie 2017, când Kaufland a lansat un nou concept de magazin: primul hipermarket estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata. Acesta va rămâne deschis numai pe perioada verii. Informații complete despre campanie pot fi accesate pe https://www.kaufland.ro/noutati/traieste-fresh.html.

Inițiativa este o continuare a demersului lansat anul trecut, „Trăiește Fresh”, în care Kaufland și-a propus să motiveze clienții să abordeze un nou stil de viață, fresh, ce pornește de la prospețimea alimentelor consumate în fiecare zi și merge până la o nouă filosofie de viață, în care oamenii să încerce mereu tot ce este nou, proaspăt.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *