Aoro by Notino bate palma cu FAN Courier pentru Collect Point Aoro by Notino bate palma cu FAN Courier pentru Collect Point
Compania specializată în comerț cu produse de frumusețe Aoro by Notino este primul retailer online din România care implementează serviciul Collect Point în magazinele... Aoro by Notino bate palma cu FAN Courier pentru Collect Point

Compania specializată în comerț cu produse de frumusețe Aoro by Notino este primul retailer online din România care implementează serviciul Collect Point în magazinele PayPoint Colet Expres,  lansat de FAN Courier. Începând de luna aceasta, clienții care comandă online produse de înfrumusețare au posibilitatea să opteze pentru livrarea acestora în magazinele de proximitate PayPoint Colet Expres. 

Serviciul  Collect Point disponibil în magazinele PayPoint Colet Expres este cea mai nouă opțiune de livrare lansată de FAN Courier anul acesta din dorința de a oferi alternative practice atât cumpărătorilor online cât și partenerilor eCommerce. Prin parteneriatul semnat cu rețeaua PayPoint Romania, începând din luna martie, clienții FAN Courier au posibilitatea să ridice colete și plicuri prin intermediul rețelei magazinelor PayPoint Colet Expres. Proiectul, lansat în regim de pilot în luna martie în 160 de magazine va fi extins până în toamnă la nivelul întregii țări, rețeaua magazinelor de proximitate numărând câteva mii de magazine.

Suntem bucuroși că unul dintre cei mai mari retaileri online a ales să se alăture demersurilor noastre de eficientizare a trimiterilor în țară. Serviciul Collect Point a fost identificat ca alternativă la trimiteri pentru care clienții nu doresc să mai aștepte curierul sau pentru a onora comenzi în zone care nu permit accesul curierilor noștri. Credem că acest parteneriat este un start bun pentru succesul noului serviciu și suntem convinși că atât numărul comercianților cât și cel al clienților care optează pentru Collect Point va crește rapid”, a declarat Roxana Magopeț (foto), director de marketing și comunicare al FAN Courier, liderul pieței locale de curierat.

Retailerul online Aoro, parte a grupului internațional Notino, a intrat pe piața românească în 2009 și are peste jumătate de million de clienți activi. Compania care în România a raportat afaceri de 18milioane de euro se află în prezent în plin process de rebranding.

„Peste tot în lume, Notino – și deci și Aoro by Notino în România – este sinonim cu ideea de frumusețe accesibilă.  Dorim să fim accesibili pentru cumpărătorii noștri în toate modurile posibile – de la accesul non-stop la cca. 55.000 de produse pe site-ul nostru și prețurile noastre foarte accesibile, la modul simplu și prietenos în care comunicăm și până la felul convenabil în care produsele noastre ajung la clienți. În acest context, este cu atât mai important parteneriatul cu FAN  Courier; ridicarea produselor comandate pe www.aoro.ro  din magazine de proximitate va face produsele noastre chiar și mai accesibile și la îndemâna clienților”, a declarat  Gabriela Lungu, Global Chief Marketing Officer Notino.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *