Crosul Companiilor B2Run Powered by 7card se desfăşoară la Bucureşti Crosul Companiilor B2Run Powered by 7card se desfăşoară la Bucureşti
Pentru a doua oară la rând, Crosul Companiilor B2Run Powered by 7card adună la start angajaţii companiilor din Bucureşti, într-o acţiune care le accentuează... Crosul Companiilor B2Run Powered by 7card se desfăşoară la Bucureşti

Pentru a doua oară la rând, Crosul Companiilor B2Run Powered by 7card adună la start angajaţii companiilor din Bucureşti, într-o acţiune care le accentuează spiritul de echipă şi îi motivează pentru activităţi de grup. Peste 1.000 de alergători, din peste 80 de companii, participă la ediţia din acest an, individual sau în echipe, un număr de două ori mai mare faţă de anul trecut.

Participanţii vor urma un traseu de şase kilometri în Parcului Tineretului, iar primii trei clasați la toate probele vor fi premiați cu abonamente 7card, pantofi de alergare, ceasuri şi vouchere pentru echipamente sportive.

Căpitanul celei mai numeroase echipe are şansa să se califice la marea finală B2Run, care se desfăşoară în septembrie la Koln. În cadrul competiţiei vor fi premiaţi și suporterii, pentru cea mai gălăgioasă galerie, dar şi pentru cea mai creativă galerie.

„B2Run e ocazia îmbunătăţirii spiritului de echipă al participanţilor şi a distracţiei cu colegii de serviciu. Şi în acest an, companiile partenere participante atât la Bucureşti, cât şi la Iaşi, unde B2Run a avut loc în luna mai, dar şi la Cluj-Napoca, unde se va desfăşura în luna septembrie, promovează, alături de noi, stilul de viaţă cât mai activ şi sănătos al angajaţilor”, a declarat Andrei Crețu, co-fondator 7card.

Crosul B2Run este unul deja cu tradiţie în Germania, Franţa, Elveţia şi Portugalia, iar în România au avut loc trei ediții, în București, Cluj-Napoca și Iași. Evenimentele B2Run sunt organizate de agenţia de marketing sportiv Kick Off Events, care a preluat licenţa de la Infront Sports & Media, lider internațional în marketing sportiv. Kick Off Events mai organizează în România o altă competiție foarte cunoscută, The Color Run.

7card, prezent în 35 oraşe din România, a depăşit în luna iunie cifra de 24.000 de abonaţi activi, care provin din peste 850 de companii din IT&C, producţie, sistemul bancar şi financiar, telecom, retail, servicii, sectorul public, engineering, consultanţă, BPO, Outsourcing, FMCG, servicii medicale, media şi industriile creative, agricultură, construcţii, imobiliare.

Reţeaua 7card numără în prezent 467 de săli, cu o varietate de peste 40 de activităţi sportive şi distractive, ceea ce a transformat 7card în cel mai mare fun-club sportiv din România.

Cei mai activi abonaţi sunt cei din categoria de vârstă 30-40 de ani, urmaţi de cei din categoriile 25-29 de ani şi 18-24 de ani. Statisticile 7card arată că femeile sunt mai preocupate să facă sport şi să meargă la sală, în comparaţie cu bărbaţii (53% din abonati sunt femei, faţă de 47% bărbaţi).

Cât de apreciată este oferta variată de activităţi disponibile prin 7card se vede din comportamentul de utilizare: aproximativ 50% din numărul vizitelor se face la centrele sportive din proximitatea domiciliului sau a serviciului, restul de 50% din vizite sunt la centre unde abonaţii încearcă activităţi noi de sport sau relaxare/recreative.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *