ULBS si KeepCalling, campanii de promovare online pentru sustinerea turismului sibian ULBS si KeepCalling, campanii de promovare online pentru sustinerea turismului sibian
Pentru a pregati mai bine studentii pentru provocarile unui job real in marketing, Facultatea de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Lucian Blaga din Sibiu... ULBS si KeepCalling, campanii de promovare online pentru sustinerea turismului sibian

Pentru a pregati mai bine studentii pentru provocarile unui job real in marketing, Facultatea de Stiinte Economice din cadrul Universitatii Lucian Blaga din Sibiu si compania KeepCalling au conceput un program de practica ce ii pune pe studenti intr-o situatie autentica de lucru: realizarea unei campanii de promovare online pentru evenimente din judetul Sibiu care pana acum se adresau doar comunitatilor locale.

Obiectivul campaniilor consta in cresterea numarului turistilor participanti. Este pentru prima data in Romania cand o companie privata si o universitate se implica activ, nelucrativ, intr-o activitate de promovare turistica.

Programul de practica a debutat cu o activitate de cercetare locala. Studentii au contactat autoritatile locale din comunitatile rurale si urbane mici din judetul Sibiu pentru identificarea evenimentelor culturale cu potential turistic mare, din zona.

Data fiind abordarea inedita a proiectului, autoritatile locale au oscilat initial intre reticenta si bucuria de a primi un sprijin gratuit neasteptat. La finalul perioadei de cercetare, au fost alese 3 evenimente: “Ziua fotografierii naturii”, ce va avea loc in Saliste, “Sezatoarea” din Avrig si “Servus Transilvania Fest”, de la Biertan.

Cum se va desfasura promovarea?

Studentii beneficiaza de coordonarea a 5 mentori, specialisti marketing online ai companiei KeepCalling, care vor indruma eforturile lor creative. Cu ajutorul mentorilor KeepCalling, studentii vor crea articole de blog si posturi de Facebook, care vor fi ulterior promovate.

KeepCalling va acoperi, de asemenea, costurile campaniilor de promovare derulate pe Facebook. Prin promovare online, se doreste atragerea unui public mai tanar, interesat de traditiile romanesti si de identitatea nationala, care rezida si in astfel de evenimente cu accent pe obiceiuri si promovarea frumusetilor naturale.

Mai multe detalii despre evenimente:

Ziua fotografierii naturii – Saliste, 15 iunie

Evenimentul presupune fotografierea peisajelor naturale din Marginimea Sibiului de catre copii, elevi ai “Liceului Tehnologic Ioan Lupas Saliste”. Fotografiile se vor face in data de 14 iunie, si vor fi prezentate intr-o expozitie ce va avea loc in parcul orasului Saliste, in 15 iunie, cu incepere de la ora 17:00.

Sezatoarea din Avrig – 1 iulie

Evenimentul va aduce in prezent, intr-o curte taraneasca, atmosfera satului romanesc de acum 100 de ani, prezentand traditiile si mestesugurile specifice epocii respective: tesutul la razboi si la furca, pictura pe sticla, istorisirea legendelor.

Servus Transilvania Fest – Biertan, 18-20 august

Muzica si produsele bio si handmade isi dau mana la Biertan, la Servus Transilvania Fest, invitand turistii sa petreaca timp in natura, intr-un loc de o frumusete aparte, sa se bucure de muzica buna, dar si de produsele celor mai priceputi mestesugari si producatori locali.

Programul de practica reprezinta o noua componenta a parteneriatului dintre Universitatea Lucian Blaga si KeepCalling, compania care a acoperit costurile de scolarizare ale studentilor de la specializarea marketing, admisi pe locurile cu taxa in anul 2016 si 2017.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *