INTERVIU – Robert Allen, Kingston: încurajăm ideile și dezvoltarea profesională INTERVIU – Robert Allen, Kingston: încurajăm ideile și dezvoltarea profesională
Robert Allen se află în echipa Kingston de nu mai puțin de 21 de ani. În prezent, Robert este Director Marketing & Technical Services la... INTERVIU – Robert Allen, Kingston: încurajăm ideile și dezvoltarea profesională

Robert Allen se află în echipa Kingston de nu mai puțin de 21 de ani. În prezent, Robert este Director Marketing & Technical Services la Kingston Technology Europe Ltd. Am reușit să îi punem câteva întrebări și să aflăm o serie de lucruri interesante despre brandul Kingston.

THETrends: Puterea brandului Kingston rezidă din istoria de 30 de ani, care a consemnat atât momente pozitive, cât și momente extrem de solicitante. Care au fost momentele de cotitură din istoria companiei?

Robert Allen: Cred că totul se poate rezuma la înțelepciunea de care au dat dovadă fondatorii John Tu și David Sun. La fel ca noi, au fost și ei angajați, au trecut prin toate etapele de evoluție, ajungând în final să scrie o adevărată poveste a drumului către celebritate. Ei știu cum e să greșești, să nu reușești și apoi să ai forța și tenacitatea de a te redresa. Sunt prietenoși, modești și cu o atitudine antreprenorială în același timp. Se ghidează după valorile de bază ale Kingston, neschimbate în cei 20 de ani de când sunt eu în companie.

Cred că mai este vorba și despre abilitatea de care au dat dovadă, de a nu se extinde prea repede. Kingston este un brand de încredere la nivel global, care a câștigat multe premii pentru produsele și soluțiile sale, prin urmare ne-ar fi extrem de ușor să ne extindem și să branduim tot felul de produse pentru a beneficia astfel de câștiguri rapide. Cu toate acestea, Kingston nu a ales acest parcurs, am clădit această încredere pe parcursul multor ani ani.

Faptul că oferim în continuare produse fiabile și de calitate, susținute de un management, servicii și suport superioare se datorează clienților noștri. Cu fiecare nou produs lansat, fie că e vorba despre memorii, SSD-uri, iar acum despre gama HyperX ne asigurăm că totul e foarte bine pus la punct. Astfel de lucruri necesită timp, de aceea în piață există percepția că lansăm produsele cu întârziere, însă acest lucru se întâmplă tocmai din acest motiv: atunci când facem ceva, ne asigurăm că o facem cum trebuie!

THETrends: Care sunt principalele sectoare în care activați și care este cota de piață pe care o dețineți în aceste sectoare?

Robert Allen: Suntem bucuroși că eforturile ne-au fost răsplătite și că am înregistrat o creștere constantă în toate zonele care reprezintă activitatea noastră de bază.

Segmentul de memorii DRAM continuă să fie unul dintre punctele noastre forte, la care se adaugă piața SSD, unde deținem a doua poziție în clasamentul producătorilor third-party, cu o cotă de piață de 16% din canalul de parteneri SSD la nivel mondial.

Acestor sectoare tradiționale pentru noi li se adaugă piața de securitate, în care am intrat cu soluții de stocare cu criptare, iar până în prezent nu avem o concurență semnificativă în această zonă.

În ceea ce privește segmentul USB, în acest an am doborât un record. În luna februarie a acestui an am lansat cel mai performant stick USB de pe piață, DT Ultimate GT, cu o capacitate de stocare de 2TB.

Gama de periferice HyperX înregistrează aceleași rezultate pozitive, iar pentru acest an am prevăzut lansări importante. De asemenea, dorim să ne reînnoim angajamentul și susținerea față de comunitatea eSports.

THETrends: Revista Fortune a selectat Kingston ca una dintre cele mai bune companii din SUA pentru care să lucrezi. Ce element din cultura organizațională poate fi un punct de referință?

Robert Allen: Așa cum am menționat anterior, John și David se ghidează în afaceri și în viață după valorile pe care le-au stabilit pentru companie și-i apreciază și respectă cu adevărat pe toți cei care lucrează pentru Kingston. Iar atunci când vorbim despre familia Kingston, chiar luăm în serios acest lucru. Avem un procent ridicat de persoane – cum este și cazul meu – care sunt în companie de 10, 20 de ani și mai mult.

Este o companie multiculturală, cu oameni extrem de talentați, polivalenți, ai cărei proprietari au avut încredere în angajați, punându-i pe primul loc. Una dintre valorile noastre este de a investi în angajații noștri și de a le încuraja ideile și dezvoltarea profesională.

De asemenea, încurajăm intraprenoriatul și ne mândrim cu o mulțime de intraprenori în Kingston. O altă valoare de bază, pe care eu o apreciez cel mai mult este distracția. Cu siguranță, știm să ne distrăm. Avem o serie de activități și stimulente propuse de angajați, fie că vorbim despre evenimente sportive, de socializare sau culturale, ideile vin de la toată lumea. John, de exemplu, este pasionat de artă și muzică, iar la petreceri îi ia locul bateristului foarte des. Este însă și bun.

THETrends: Ce înseamnă să fii „lider mondial independent în produse de memorie”?

Robert Allen: Această afirmație se referă la faptul că dorim ca brandul Kingston să devină acel brand către care să se îndrepte toți consumatorii și companiile, atunci când caută soluții tehnice de calitate.

THETrends: Cum asigurați nivelul ridicat de calitate a componentelor pe care le utilizați pentru fabricarea produselor? Ce tip de garanție post-vânzare oferiți în funcție de produs?

Robert Allen: Acesta este un aspect la care ținem foarte mult. Am introdus un sistem extrem de riguros de testare, încă din stadiul de concepție. Kingston deține unele dintre cele mai avansate capabilități de testare din industrie. Toate componentele pe care le utilizăm sunt testate încă din stadiul de proiectare și producție și încă o dată pentru produsul finit.

Probabil că nu mulți oameni cunosc acest lucru, însă Kingston a câștigat multe premii și a emis nenumărate patente pentru activitatea de testare. Acest subiect este complex și aș putea vorbi despre el ore întregi, însă pe scurt Kingston deține facilități de testare avansate, care evoluează continuu și care sunt semnificativ mai mari decât cele din zona de producție.

În ceea ce privește garanția pe care o oferim, majoritatea produselor noastre pot avea o garanție pe viață, cu toate acestea strategia noastră este concepută în jurul naturii produsului și restricționată uneori din cauza limitărilor tehnologice.

THETrends: Care au fost motivele pentru care ați lansat brandul HyperX în 2002? Ce tip de produse/dispozitive intră sub această umbrelă și care sunt clienții vizați?

Robert Allen: În 2012, am observat că există un decalaj în piață în ceea ce privește oferta pentru gamerii pe PC de module de memorie personalizate, centrate pe performanță, design și calitate. Am descoperit astfel că exista un potențial mare de extindere și dezvoltare a brandului, prin introducerea în gamă a performantelor SSD-uri și a stick-urilor USB de 1TB. Abia în urmă cu cinci ani am început să investim în segmentul eSports și în final am intrat pe piața de periferice cu primele căști de gaming – HyperX Cloud.

Iar restul e deja istorie. Căștile Cloud au fost extrem de populare și continuă să aibă un succes foarte mare, iar de atunci ne-am aventurat tot mai mult în acest teritoriu al perifericelor, lansând o gamă completă de căști: de la Cloud Stinger pentru jucătorii care nu dispun de un buget ridicat, până la Revolver și Revolver S pentru jucătorii FPS profesioniști.

Strategia noastră este de a ne dezvolta și mai mult: am lansat deja prima tastatură de gaming Alloy FPS, iar în curând vom lansa mouse-ul Pulsefire FPS, oferind astfel o linie completă de accesorii. Motivul succesului HyperX este că întreaga echipă este pasionată de ceea ce face, ei înșiși fiind gameri, de aceea încearcă să dezvolte produse pe care și-ar dori să le folosească ei înșiși în jocurile de tip first person, iar acest lucru face cu adevărat diferența.

THETrends: În ianuarie 2017 ați prezentat stick-ul USB Data Traveler Ultimate Generation Terabyte (GT), cu cea mai mare capacitate de stocare, o evoluție directă a Predator, lansat în 2013. Acest nou dispozitiv pare conceput pentru a răspunde cererii tot mai mari de dispozitive de stocare portabile. Cât de dificil este să urmăriți și să anticipați tendințele pieței?

Robert Allen: Așa cum am menționat anterior, pe lângă abilitățile și viziunea celor doi fondatori, John și David, avem avantajul unei echipe de antreprenori care sunt experți în acest domeniu.

Avem o experiență de 30 de ani în piață și suntem extrem de bine conectați la ceea ce se întâmplă în industrie, astfel încât să înțelegem care sunt tendințele în piață și cât de adecvate sunt produsele pe care le dezvoltăm.

THETrends: Securitate și IoT: care este opinia dvs. cu privire la viitorul nu atât de îndepărtat care ne așteaptă? Suntem pregătiți să facem față acestei noi etape de evoluție tehnologică?

Robert Allen: IoT este o zonă interesantă, care oferă multe oportunități noi în multe sectoare industriale, care, la rândul lor, evoluează datorită acestei tehnologii.

Memorile DRAM și NAND reprezintă una din activitățile noastre de bază, astfel încât deținem o poziție ideală pentru a susține tendințele din această piață, fie furnizând către OEM, producători sau prin canalul B2B sau B2C. Avem succes deja în zona embedded, care va continua să crească datorită acestor oportunități.

THETrends: Care sunt planurile pe termen scurt și mediu?

Robert Allen: Dorim să extindem acoperirea brandului nostru în segmentul consumer. Strategia noastră este construită în jurul logo-ului „Rex” (red head icon), pe care dorim să-l promovăm prin intermediul vehiculelor de brand (canal de parteneri, social media, activități digitale, PR, influențatori și evenimente), iar logo-ul nostru „Rex” să devină sinonim cu Kingston și calitatea, fiabilitatea, serviciile și suportul pe care le oferim.

Astfel, atunci când clienții navighează pe internet și văd logo-ul Rex, să-l perceapă ca pe o marcă de calitate, în care pot avea încredere.

În ceea ce privește HyperX, suntem foarte încântați că am asistat recent la completarea liniei noastre de periferice cu mouse-ul Pulsefire FPS. De asemenea, avem în pregătire multe surprize și anunțuri interesante despre care veți afla pe parcursul acestui an.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *