Tommy va prezenta colecţia ‘Hilfiger Edition’ sezonul Primăvară 2018 la Pitti Immagine Uomo Tommy va prezenta colecţia ‘Hilfiger Edition’ sezonul Primăvară 2018 la Pitti Immagine Uomo
Tommy Hilfiger va lansa colecţia ‘Hilfiger Edition’ sezonul Primăvară 2018 către comercianţi, presă, invitaţi din industria modei, VIP şi consumatori, în cadrul celei de-a 92-a ediţii... Tommy va prezenta colecţia ‘Hilfiger Edition’ sezonul Primăvară 2018 la Pitti Immagine Uomo

Tommy Hilfiger va lansa colecţia ‘Hilfiger Edition’ sezonul Primăvară 2018 către comercianţi, presă, invitaţi din industria modei, VIP şi consumatori, în cadrul celei de-a 92-a ediţii a Pitti Immagine Uomo în Florenţa, Italia (13-16 Iunie 2017).

“Prezentarea noastră la Pitti din luna februarie, a arătat angajamentul nostru faţă de vânzările digitale şi inovaţie, şi suntem încântați să ne întoarcem pentru un al doilea sezon, cu alt setting unic şi inovator”, a declarat Tommy Hilfiger. “Astăzi, continuăm să ne bucurăm de acest impuls puternic al colecţiilor noastre masculine, iar Pitti este platforma perfectă pentru a prezenta colecţia Hilfiger Edition.

Hilfiger Edition aduce un omagiu colecțiilor clasice pentru bărbați, Tommy Hilfiger reinterpretând piesele atemporale şi clasice în așa fel încât să poarte amprenta look-ului modern al zilelor noastre. Selecția de ținute creează o bază esențială a unei garderobe bărbătești, iar noile croieli sunt realizate cu materiale premium și detalii fine. Colecţia abordează stilul printr-o infuzie de încredere modernă și o stare de relaxare – este elevată şi sofisticată, purtând semnătura lui Hilfiger, ce se remarcă printr-o reinterpretare tinerească.

Prezentarea colecției Hilfiger Edition, care se va desfăşura pe o durată de 4 zile, este inspirată de viziunea lui Tommy Hilfiger pentru viitorul vânzărilor. Conceptul pentru colecţia Primăvară 2018 va cuprinde platforme unice de vânzări digitale și montaje vizuale, inclusiv revoluționarul Showroom Digital al brand-ului. Un bar setting ce poartă semnătura People’s Place, va completa decorul digital.

Numit şi inspirat de primul magazin deschis de Tommy Hilfiger în 1969, în oraşul său natal Elmira din statul New York, People’s Place este un loc unde invitaţii se pot întâlni pentru a discuta despre colecţie și pentru a se bucura de experienţe personalizate.

În ianuarie 2017, Tommy Hilfiger a celebrat portofoliul global pentru moda masculină din colecția Tommy Hilfiger, Toamnă 2017. Set-up-ul de mare impact din Fortezza Da Basso a combinat decoruri artistice cu defilări ale manechinilor și display-uri digitale, pentru a surprinde spiritul tineresc și inovaţia, elemente ce stau la baza colecțiilor brandului pentru sezonul de Toamnă 2017.

De asemenea, domnul Hilfiger a găzduit o prezentare exclusivistă pentru colecţia Hilfiger Edition, Toamna 2017 la istoricul Palazzo Corsini, cu invitaţi VIP, inclusiv  Lucky Blue Smith, Rafferty Law, Gabriel Kane Lewis, Presley Gerber şi Julian Ocleppo.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *