Geometry Global comunică pentru Metro România în următorii 3 ani Geometry Global comunică pentru Metro România în următorii 3 ani
Geometry Global și METRO România au încheiat un parteneriat strategic, pentru următorii 3 ani, în baza căruia Geometry va coordona serviciile de comunicare integrată... Geometry Global comunică pentru Metro România în următorii 3 ani

Geometry Global și METRO România au încheiat un parteneriat strategic, pentru următorii 3 ani, în baza căruia Geometry va coordona serviciile de comunicare integrată pentru companie la nivel local. Agenția a preluat acest rol în urma câștigării unui proces complex de licitație, adresând brief-ul METRO cu cea mai potrivită abordare strategică și creativă.

În calitate de partener de comunicare METRO România, Geometry Global preia atribuții legate de account management și consultanță strategică, creație și comunicare integrată. În cadrul licitației au mai fost implicate și alte două agenții din România.

,,Suntem mândri să ne extindem portofoliul de clienți și să aducem în echipa noastră o nouă provocare profesională – METRO fiind una dintre cele mai mari și mai importante companii de retail internațional. Brief-ul pe care l-am primit în pitch a fost unul complex, care ne-a solicitat spiritul creativ, gândirea strategică și în rezolvarea căruia ne-am implicat cu dedicare, dovedind că înțelegem foarte bine această industrie”, declară Mircea Pascu (Managing Director, Geometry Global).

,,Ne-am dorit un partener strategic care să înțeleagă atât industria cât și viziunea noastră și să ne ajute în comunicarea transparentă a acțiunilor de sprijinire a afacerilor independente din România. Ne bucurăm că l-am găsit în echipa Geometry Global. Astăzi activăm pe o piață dinamică, unde diferențierea înseamnă pasiune și grijă pentru client. Un astfel de mediu are nevoie de răspuns în timp real și inovații care depășesc sfera marketingului tradițional, oferind o experiență frumoasă și ușoară tuturor celor care trec pragul magazinelor METRO”, declară Marina Zara, (Marketing Driver, METRO România).

 

ECHIPELE PARTICIPANTE:

 

Echipa METRO România:

Roland Ruffing – CEO, Membru al Consiliului de Administratie

Violeta Luca – Retail Director, Membru al Consiliului de Administratie

Matthias Dutschmann – Ofer Management Director, Membru al Consiliului de Administratie

Marina Zara – Marketing Driver

Ionelia Diaconu – Brand Communications Manager

Andreea Diaconu – Digital Marketing Manager

Echipa Geometry Global:

Mircea Pascu – Managing Director

Simona Costea – Client Service Director

Adriana Staicu – Account Director

Cristian Misu – Retail Communication Manager

Cristina Ungureanu – Head of Strategy

Alex Petrescu –  Creative Strategist

Andreea Apostoliu – Junior Planner

Mihai Fetcu – Creative Director

Stefan Vasilachi – Group Creative Director

Bogdan Costin – Senior Copywriter

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *