Băneasa Shopping City, 9 ani de activitate și peste 150 de milioane de vizite primite Băneasa Shopping City, 9 ani de activitate și peste 150 de milioane de vizite primite
Centrul comercial Băneasa Shopping City, lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment împlinește anul acesta 9 ani de activitate la finalul cărora anunță... Băneasa Shopping City, 9 ani de activitate și peste 150 de milioane de vizite primite

Centrul comercial Băneasa Shopping City, lider pe piaţa românească de fashion şi entertainment împlinește anul acesta 9 ani de activitate la finalul cărora anunță peste 150 de milioane de vizite* acumulate pe tot parcursul acestor ani.

Destinație premium de shopping, relaxare și entertainment pentru milioane de români, expați și vizitatori din afara țării, Băneasa Shopping City și Grand Cinema & More au înregistrat în fiecare an evoluții atât în ceea ce privește performanța de business, cât și în privința ofertei comerciale și standardelor impuse pe piața de retail si entertainment, eforturile fiind apreciate atât de clienți, cât și de juriile unor competiții naționale și internaționale de profil.

Îmbunatățirile continue aduse selecției de magazine, portofoliul extins de branduri premium aflate în exclusivitate în Băneasa Shopping City, dezvoltarea platformei de loializare CITY iLOVE, sutele de evenimente-premieră găzduite sau organizate, conceptele unice de campanii și surprizele cu care centrul comercial și-a întâmpinat mereu vizitatorii au oferit acestora experienţe de shopping memorabile ce i-au determinat să revină de fiecare dată.

„De peste 9  ani, Băneasa Shopping City oferă vizitatorilor săi experienţe inedite şi proiecte desfăşurate în premieră, precum şi exclusivităţi în oferta de branduri, toate acestea fiind elemente ale unui mix orientat spre client, ce ne diferențiază de toate celelalte centre comerciale. Vom continua să înregistrăm noi standarde de performanţă şi să fim atenţi la feedback-ul clienţilor, iar în semn de preţuire a unui parteneriat care împlineşte în luna aprilie 9 ani, lansăm invitaţia de a sărbători împreună acest moment special şi de a marca noi premiere, de data aceasta prin parteneriatul cu celebra trupă internaţională Cirque du Soleil.declară Arthur Popa, CEO Băneasa Developments.

Băneasa Shopping City s-a bucurat de succes în rândul publicului încă de la deschiderea oficială din 18 aprilie 2008, întâmpinată cu entuziasm de peste 120.000 de vizitatori înregistrați în primul weekend de funcționare, iar de atunci, numărul vizitelor a crescut în fiecare an, media anuală de evoluție a celor 9 ani fiind de 7%*.

Comparativ cu vizitele înregistrate în primul an de funcționare, la finalul anului 2016 vizitele înregistrate in Băneasa Shopping City au avut o creștere totală de 60%*.

Dincolo de misiunea declarată de a reprezenta destinația preferată de shopping  și de petrecere a timpului liber pentru toți cei care se află în căutare de inspirație pentru a duce la un alt nivel fie stilul vestimentar, fie stilul de viață, Băneasa Shopping City și-a propus de la bun început să contribuie la succesul partenerilor săi, prin dezvoltarea unor parteneriate bazate pe deschidere, comunicare eficientă și satisfacerea nevoilor clienților. Astfel, prin eforturile depuse atât de centrul comercial, cât și de partenerii retaileri, vânzările totale înregistrate în Băneasa Shopping City au avut o creștere de peste 90% la finalul anului 2016, față de cifrele raportate în primul an de funcţionare.

De asemenea, din dorința de a susține diversitatea și stilul unic al fiecărui client, Băneasa Shopping City a încheiat de-a lungul celor 9 ani mai multe parteneriate strategice, astfel încât, în prezent, 27 de branduri premium se află în centrul comercial în exclusivitate (în România sau în cadrul unui centru comercial): Uterque, Chopard, Superdry, Longchamp, Furla, Cerutti 1881, Paul&Shark, Lancel, Max&Co, Chanel, Boggi, Caran D’ache, Victoria 46, Michael Kors, Armani Jeans, Brooks Brothers, Contessina, Vilebrequin, Napapijri, Gerard Darel, Max Mara Weekend, Sport Couture, COS, Michael Kors, Montblanc, Frey Wille, Diesel.

În prezent, oferta comercială a Băneasa Shopping City numără un total de 280 de magazine* dispuse pe o suprafață totală destinată spațiului de retail de 55.000 mp*.

Pe lângă ofertele exclusive de shopping, Băneasa Shopping City și-a întâmpinat în fiecare an vizitatorii cu experienţe unice de divertisment, atât prin sutele de evenimente organizate, cât și prin cele găzduite de singurul cinematograf din România echipat cu tehnologia revoluţionară Dolby Atmos (în sala Grand Ultra, din cadrul Grand Cinema & More).

De la deschiderea sa, în anul 2011, Grand Cinema & More a fost vizitat de peste 4.500.000 de spectatori care au avut ocazia de a participa la peste 600 de evenimente și spectacole, multe dintre ele în premieră, printre care se numără transmisiuni ale celor mai prestigioase case de operă și de balet din lume, prima producție în sistem privat a unui spectacol de musical, My Fair Lady, precum și la reprezentanțiile găzduite în urma parteneriatelor încheiate cu festivaluri de renume precum Festivalul Internațional George Enescu sau Festivalul Național de Teatru.

Cel mai recent proiect-premieră desfăşurat într-un centru comercial din România este parteneriatul cu artiştii trupei internaționale Cirque du Soleil, marcat prin prezentarea în avanpremieră a unui fragment din spectacolul Varekai.

Astfel, în data de 2 mai, începând cu ora 19:00, publicul este așteptat în Băneasa Shopping City pentru a lua parte la o nouă experiență memorabilă dăruită de centrul comercial vizitatorilor săi, de data aceasta cu ocazia aniversării a 9 ani de la inaugurare, ce vor fi sărbătoriți într-un cadru de poveste.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *