Coca-Cola România dă startul campaniilor de vară Coca-Cola România dă startul campaniilor de vară
Cea mai nouă campanie promoțională Coca-Cola este construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România. Sticla de... Coca-Cola România dă startul campaniilor de vară

Cea mai nouă campanie promoțională Coca-Cola este construită pe o inovație la nivel de ambalaj, dezvoltată și implementată pentru prima oară în România. Sticla de Coca-Cola îți aduce brățara oficială pentru cea mai tare vară.

Vara este despre experiențe și amintiri de neuitat. Tuturor ne place să mergem, împreună cu prietenii, la cele mai tari festivaluri, iar brățările de acces devin un accesoriu la modă și un prilej perfect pentru a rememora experiențele trăite. De aceea, Coca-Cola integrează brățările verii 2017 în eticheta sticlelor Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime de 500ml și a sticlelor Coca-Cola de 750ml.

Poți alege dintre cele 8 modele diferite ale brățărilor care îți oferă șansa de a intra în promoție și de a câștiga unul dintre sutele de mii de premii cool puse la bătaie: 1200 de abonamente duble la Untold, peste 200.000 de produse combo McDonald’s, peste 80 de bilete la cel mai nou festival de la mare și întâlniri cu unii dintre cei mai cool artiști ai momentului.

Campania se desfășoară în perioada 3 aprilie – 25 iunie, iar înscrierea se poate face fie prin descărcarea aplicației CokeScan, disponibilă pentru iOS și Android, și scanarea codului de bare de pe brățară, fie prin introducerea codului de sub capac pe www.cokefest.ro.

„Inovația este deja parte din cotidian. Oamenii își doresc să experimenteze în timp real cele mai noi tendințe în tehnologie, marketing, entertainment… Noi, la Coca-Cola, îmbrățișăm spiritul inovativ din dorința de a oferi, de fiecare dată, consumatorilor noștri ceva inedit, surprinzător, original. De această dată le propunem o inovație la nivel de ambalaj și suntem tare mândri că ideea noii campanii Coca-Cola este „made in Romania” și o implementăm aici în premieră în lume. Brățara Coca-Cola devine biletul de acces la cele mai tari experiențe din această vară.”Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România

Ca de obicei, campania Coca-Cola va fi implementată în toate mediile, incluzând TV, radio, panotaj stradal și mediul online, cât și activăți de relații publice și comunicare în magazine.

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *